Mafia II i sommar
Fan va underbart, ska bli jävligt skoj. Ettan är enligt mig ett bland dom bästa spelen någonsin
kan bara instämma, spelat det 3 ggr genom åren och är inne på den 4:e rundan nu. Lite tröttsamt att det flyttats fram till aug. Hade hopppats på maj releasen som det surrades om innan. skulle bli förvånad om det inte blir ett bra spel. Nåja, den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge
Ja jag vet att jag är bäst!
Fan va underbart, ska bli jävligt skoj. Ettan är enligt mig ett bland dom bästa spelen någonsin
kan bara instämma, spelat det 3 ggr genom åren och är inne på den 4:e rundan nu. Lite tröttsamt att det flyttats fram till aug. Hade hopppats på maj releasen som det surrades om innan. skulle bli förvånad om det inte blir ett bra spel. Nåja, den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge
Mafia är spel som är värt att vänta på. Man kan vara helt säker på att det kommer bli en enastående spelupplevelse.
De trailers och gameplay movies verkar lida av lika mycket hybris som första spelet; dvs. snyggt + lite pangpang...
Även om jag längtar efter att få testa spelet, så tror jag inte att det lever upp till all hype fansen har byggt upp.
Kommer garanterat bli en besvikelse... tror man har råkat bygga upp förväntningarna lite mycket nu.
Det tror jag inte, om du har sett gameplay filmerna osv. så ser grafiken mycket lovande ut. Sen är storyn en helt annan sak... Men det ser ut som att det kommer bli en bra story också, läs på joysticks hemsida!