Jack the Ripper-spelet blir nedladdningsbart?

Robot
Medlem
Jack the Ripper-spelet blir nedladdningsbart?

Låter som ett skit spel.

Ase
Medlem

Ja blir ju ett konsollspel så defenitivt ett skitspel.
precis som deras tidigare ett skämt till pc spel ,bra på konsoll (låg standard) deras dead space va nog ett av de sämsta spel jag spelat. halvfult totalt värdelös kontroll / styrning

Medlem
Skrivet av Ase:

Ja blir ju ett konsollspel så defenitivt ett skitspel.
precis som deras tidigare ett skämt till pc spel ,bra på konsoll (låg standard) deras dead space va nog ett av de sämsta spel jag spelat. halvfult totalt värdelös kontroll / styrning

"Det är ett konsollspel"... vad har det med saken att göra?

Om du påstår att alla konsollspel är skit har du verkligen missat något. Att PC har bättre är en annan historia.

Edit: kan varit jag som tolkat fel, ursäkta isåfall.

Medlem

Pinsamt. Gillar inte alls hur dom tar gamla bok-klassiker och gör om dom till någon slags superhjälte-historia. Även om spelen kan vara roliga i sig så borde dom heta något annat.

Medlem

Skulle troligen varit bättre om man fick slakta horor, sedan även torskar. Dessa skulle vara högt uppsatta och även hallickar. Jagas av stora kriminella imperium osv.

lite Thief aktigt med smygande och bara en kniv som vapen.

Medlem

Jag längtar till ett spel där man får verkligen planera inför sina mord och locka till sig offrena á la Dexter/Hannibal/Sweeney Todd etc.

Ragga horor och döda de i natten och sedan försvinna i all hast skulle kunna vara skoj det med. Skulle kunna fungera med demoner om man vinklade så att demonerna mördade hororna.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Om det är ett för starkt tema att göra ett spel på borde man kanske inte göra nåt spel om det överhuvudtaget? Upplägget låter ju så bedrövligt dåligt att endast en idiot skulle fortsätta att jobba med idéen.

1
Skriv svar