Anser du dig vara en Core gamer?

Medlem
Skrivet av Crawller:

Done. Älskar att fylla i enkäter =D

Phuu, trodde det bara var jag


signatur
Medlem
Skrivet av zebbe:

En core gamer brukar spela igenom ett spel flera gånger för att få bättre resultat och upptäcka nya saker.

Är inte det mer Hardcore än vanlig core? Eller, det kanske finns Quadcore-gamers?! Shit, möjligheterna är ju oändliga.

Jag anser mig ändå vara en core-gamer, med det undantaget att jag inte brukar spela igenom spel flera gånger, det händer ju, men brukar är väl att ta i (om vi inte pratar Baldur's Gate 2).


signatur
Medlem

Jasså? Enkäten avslutad innan jag han fylla i. Jag är Core/hardcore-gamer iaf. Jag spelar om och nöter och försöker fixa alla eventuella achievements. En stor del av fritiden går till spel.:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Inaktiv

PHAIL!
Han drog utan att posta resultat här ändå. Vilket betyder att hans undersökning endast kan användas av han själv så att kommande personer måste utsätta folk för samma sak. Onödigt


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Hur vet du det?


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Inaktiv
Skrivet av theHarmlessWarrior:

PHAIL!
Han drog utan att posta resultat här ändå. Vilket betyder att hans undersökning endast kan användas av han själv så att kommande personer måste utsätta folk för samma sak. Onödigt

Har definitivt inte dragit... Håller på att skriver och analyserar för fullt faktiskt!

Kan meddela att jag för tillfället håller på att jämföra svar mellan core gamers och casual gamers.

Så ha bara lite tålamod....

12
Skriv svar