Dragon Age: Origins - Awakening
Specialiserngarna är überbra särskilt om du bygger en specifik klass och inte sprider ut dina skills för mycket. Spelet blir 10ggr bättre.
Skulle vilja hävda raka motsatsen! Karaktärerna blev så kraftfulla att svårighetsgraden sjönk till botten vilket resulterade i triviala och korta strider. Och på så vis blev spelet snarare 10ggr sämre.
Nej det blev ju bättre särskilt som man spelar på svårare svårighet än meslätt.
Specialiserngarna är überbra särskilt om du bygger en specifik klass och inte sprider ut dina skills för mycket. Spelet blir 10ggr bättre.
Skulle vilja hävda raka motsatsen! Karaktärerna blev så kraftfulla att svårighetsgraden sjönk till botten vilket resulterade i triviala och korta strider. Och på så vis blev spelet snarare 10ggr sämre.
Nej det blev ju bättre särskilt som man spelar på svårare svårighet än meslätt.
Hela spelet är buslätt bara man har tillräckligt med folk som kan kasta de brutalt obalanserat bra mass paralyze, misdirection hex och death hex. No brains required.
Specialiserngarna är überbra särskilt om du bygger en specifik klass och inte sprider ut dina skills för mycket. Spelet blir 10ggr bättre.
Skulle vilja hävda raka motsatsen! Karaktärerna blev så kraftfulla att svårighetsgraden sjönk till botten vilket resulterade i triviala och korta strider. Och på så vis blev spelet snarare 10ggr sämre.
Nej det blev ju bättre särskilt som man spelar på svårare svårighet än meslätt.
Hela spelet är buslätt bara man har tillräckligt med folk som kan kasta de brutalt obalanserat bra mass paralyze, misdirection hex och death hex. No brains required.
Jag kör med en Warrior(main) sedan har jag i princip alltid Anders(mage), Nathaniel(rogue) samt Velanna(mage). Skittajt grupp och klarar precis allt ;):heart:
Inget nytt under solen från originalet alltså?
Så länge man har mass-CR och aoe?
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/