Frederick Raynals nya spel ute i år

Robot
Frederick Raynals nya spel ute i år
Inaktiv
Frederick Raynals nya spel ute i år

Otusan, det här ser jag verkligen fram emot med spänning, inte minst då Alone in the Dark 1 och Little Big Adventure haft stor påverkan på ens spelupplevelse genom åren!!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

ubisoft.....*suck*

Medlem

Alone in the dark 1 var fantastiskt på sin tid.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:

Alone in the dark 1 var fantastiskt på sin tid.

Ja verkligen och håller fortfarande hög klass upplevelsemässigt. Jag skulle betala dyra pengar för en nyversion utav det!!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Ojojojoj! Nu är jag verkligen intresserad! Alone in the Dark 1 och Little Big Adventure 1&2 är alla tre helt fantastiska spel!

Men jag är lite rädd angående Ubisoft, deras senaste DRM till PC-spelen är inte direkt något att hurra över. Får väl hoppas det är ett spel till DS eller något.

Soul Bubbles som släpptes för två år sedan till DS är riktigt mysigt också, även om han inte var så himla inblandad i utvecklingen av det spelet.

Medlem

Alone in the Dark var ju riktigt ballt när det kom ut! Ska bli intressant och se vad han hittar på.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

"Han meddelar också att spelet inte är ett Little Big Adventure 3" <--- aww. Är dock nyfiken på vad det kan vara nu.

Mycket spännande!

1
Skriv svar