Crackdown 2 filmat, släppdatum klart

Robot
Medlem
Crackdown 2 filmat, släppdatum klart

ser SJUUUUUUUUUUUUUUUKT trist ut!

Medlem

Ser helt förjävligt ut ärligt talat. Jag känner inte igen något av charmen fån det första spelet och Senior Designern låter helt retarderad med sin dialekt (inte för att det påverkar min syn av spelet, men men). Jag vet inte, hade nog varit bättre om Real Time Worlds hade fått behålla utvecklandet av uppföljaren.


signatur
Medlem

världen ser helt extremt odetaljerad ut, explosionerna är asfula och allt ser sämre ut än vad det gjorde i ettan, jag blev besviken

Medlem

Ser fram emot det jätte mycket!
Ser riktigt bra ut


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Förstår inte charmen med CD, men det finns nog andra som har en annan inställning.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Grafiken har tagit ett steg nedåt, men de verkar ha tagit 3 steg framåt på allting som gjorde Crackdown 1 bra! Ser fram emot detta, och då är ändå jag en riktig grafikhora men det ser skoj ut!


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

KoP
Medlem

Kommer bli så kuuul ställa till me kaos till höger och vänster i staden med 3-4 polare! Visst, grafiken är inte top notch men den fyller sin funktion mer än väl. Bara känslan att slänga sig emellan hustak i 1:an var skön el. brassa av ett gäng C4 i en serie. Alternativt spela fotboll med glaskupan ifrån någon lykta vilket man gjorde med polarn i 1:an då man vart uttråkad.

Medlem

Ettan var ju skitskoj, tvåan ser ut o bli skoj också.

Huruvida grafiken e sämre kan man inte uttala sig om då kvalitén på den här videon var så kass.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Prata med en på Game igår och hon sa att släppdatum inte stämmer längre.. ska tydigen bli försenat till hösten. Om detta är sant eller inte låter jag vara osagt men hon brukar ha rätt när det gäller såna grejor.


signatur

äldre än dig!

1
Skriv svar