Skaka galler i The Old Republic

Robot
Medlem
Skaka galler i The Old Republic

Ser verkligen fram emot spelet. Det verkar vara en intressant planet (tillsammans med övriga som avslöjats). Bara ett år kvar...

Medlem

Längtar verkligen till detta spel. Förhoppningsvis så blir det även ett väldigt bra spel. Men kommer nog definitivt att införskaffa det.

Medlem

ge mig våren 2011 >_<

Medlem

ja det ser verkligen snyggt ut, f*n vad man längtar tills man får spela det

Får ingen Star Wars-känsla av de här dumparna, det krävs lite mer än två ljussablar inkastat i ett landskap.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Får inte heller någon form av Star Wars-känsla heller, dock utav typ grafiken... Grafiken ser väldigt svag ut för att vara Star Wars för mig. (Designen på karaktärer åtminstone)

Får hoppas spelet kan övertyga mig att inte vara en sån grafikhora vid någon senare tidpunkt. :/

Medlem

Nej, BioWare.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ni har inte hört om nån BETA som ska släppas eller? Vill så gärna spela detta ^^,


signatur

I'm having noobs for breakfast

Inaktiv

Man ser inte så bra.

Medlem

Blir spelet bra så kommer jag hålla mig till det här liret bra länge


signatur

Game long and prosper

Medlem

Väldigt taggad inför detta spel


signatur

Amateurish? Ama-amateurish? Jet's pure genius, and don't you forget it! And I didn't stumble across it, I MADE it.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Får inte heller någon form av Star Wars-känsla heller, dock utav typ grafiken... Grafiken ser väldigt svag ut för att vara Star Wars för mig. (Designen på karaktärer åtminstone)

Får hoppas spelet kan övertyga mig att inte vara en sån grafikhora vid någon senare tidpunkt. :/

Haha, nu skämtar du väl? Dom har ett år på sig att förbättra grafiken, tro det eller ej, ett år är sjukt mycket i spelvärlden : ) Jag tror absolut att dom kommer upp till standaren ; )


signatur

I'm having noobs for breakfast

1
Skriv svar