Så du tycker "den" är för kort?

Medlem

Personligen tycker jag att min egen dödsstav håller måttet, så jag skippar för tillfället. Men ärligt talat så låter det ju inte som en vidare bra idé att ha den här dickhuggern fastsatt i ett halvår, jag hade nog känt det som en fotboja som ska hålla paketet på plats


signatur
Medlem

Jag har aldrig knappt ens tänkt tanken på att vilja eller skaffa en större. Snacka om att man måste bevisa något.

Inaktiv
Skrivet av nils45:

Jag har aldrig knappt ens tänkt tanken på att vilja eller skaffa en större. Snacka om att man måste bevisa något.

Japp och sen när du skaffat en så kan du gå runt och visa upp den för alla på stan


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

nja, själv är jag ganska nöjd med min köttklubba skulle inte ens tänka mig att "förlänga" den.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av erge:

En åderpåle i större storlek är bara användbart på gymmet för att få alla tokbiffar som knaprar ryssfemmor att känna sig hopplöst otillräckliga när dom ser hela ens härlighet i duschen. Då vet dom vem som är alfahannen på stället och smyger snabbt därifrån med lillpillen mellan benen.

Mandingo motherfuckers, jaow.

lollade mig av stolen där word!


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem
Skrivet av erge:

En åderpåle i större storlek är bara användbart på gymmet för att få alla tokbiffar som knaprar ryssfemmor att känna sig hopplöst otillräckliga när dom ser hela ens härlighet i duschen. Då vet dom vem som är alfahannen på stället och smyger snabbt därifrån med lillpillen mellan benen.

Mandingo motherfuckers, jaow.

eller så är man hetrosexuell och använder en sån åderpåle där den ska vara, dvs fylla ut musar så det kvider.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:
Skrivet av erge:

En åderpåle i större storlek är bara användbart på gymmet för att få alla tokbiffar som knaprar ryssfemmor att känna sig hopplöst otillräckliga när dom ser hela ens härlighet i duschen. Då vet dom vem som är alfahannen på stället och smyger snabbt därifrån med lillpillen mellan benen.

Mandingo motherfuckers, jaow.

eller så är man hetrosexuell och använder en sån åderpåle där den ska vara, dvs fylla ut musar så det kvider.

börjar din kuk kvida när du knullar?
Du borde kanske kolla upp det där!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Vore kul om en mus pep som en riktig mus.

Medlem
Skrivet av ZUJ:

Vore kul om en mus pep som en riktig mus.

It would not!

Jag hade ju blivit skit rädd...


signatur

Rawr

Medlem

Jag är inte..(så).. desperat

Jag hoppas att den mus jag träffar på inte tycker det är en så stor skillnad mellan min ostbit nu och +1,7 cm.

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av IceMan:
Skrivet av erge:

En åderpåle i större storlek är bara användbart på gymmet för att få alla tokbiffar som knaprar ryssfemmor att känna sig hopplöst otillräckliga när dom ser hela ens härlighet i duschen. Då vet dom vem som är alfahannen på stället och smyger snabbt därifrån med lillpillen mellan benen.

Mandingo motherfuckers, jaow.

eller så är man hetrosexuell och använder en sån åderpåle där den ska vara, dvs fylla ut musar så det kvider.

börjar din kuk kvida när du knullar?
Du borde kanske kolla upp det där!

I`m THAT good.

tog 2h att komma på den frasen


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Btw, när man ändå är inne på ämnet. någon som mätt den? =P


signatur

Rawr

Medlem

50cm linjalen räckte inte..
Snälla gud, Något jag aldrig skulle få mig att göra.

2 timmar var rätt bra för att vara IceMan, Fortsätt du

Medlem

2 timmar, det är godkänt, men inte en enda felstavning eller särskrivning, det är fan VG för Iceman!


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Bara jag här som är en riktig man och inte bryr mig ett skit om tjejen tycker det är dåligt, bara jag får något? Vill hon ha större kuk så kan hon ju isf fixa snyggare pattar, mindre blygläppar och tvätta sig oftare.

Inaktiv

Borde inte den här tråden ligga under hårdvara?


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av MiXiE:

Borde inte den här tråden ligga under hårdvara?

Bara vid upphetsning. Annars är det mjukvara som gäller.

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Det är inte skruvens fel om muttern är för stor.

Klockren, +1!


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

*ollar tråden och försvinner snabbt*

12
Skriv svar