GDC: Bioware mer varumärkesmedvetna

Robot
GDC: Bioware mer varumärkesmedvetna
Medlem
GDC: Bioware mer varumärkesmedvetna

Inte särskilt förvånande. Bioware har inte kommit med något fräscht sedan KotOR, bara samma gamla spel gjorda i olika världar.

Medlem

Kom igen, varför skulle fans'en ha nå problem med det? Bara för att de har en vettig inställning till sina produkter som varumärken betyder ju knappast att de kommer börja göra barnserier. Kul att vi kanske får se lite böcker och filmer baserade på BioWares välutvecklade universum

Medlem

Mer Merchandice! Jag köpte en Dragon Age t-shirt för några veckor sen. Frakten från USA gick på 16$ men tröjan är löjligt snygg! Jag gillar!

Medlem

"Blasto: The First Hanar Spectre" på biodukarna 2011? Sign me up!

Medlem
Skrivet av RDQL:

Kom igen, varför skulle fans'en ha nå problem med det? Bara för att de har en vettig inställning till sina produkter som varumärken betyder ju knappast att de kommer börja göra barnserier. Kul att vi kanske får se lite böcker och filmer baserade på BioWares välutvecklade universum

Exakt.

Jag ser det lite positivt jag.

Inaktiv
Skrivet av galnegus:

Inte särskilt förvånande. Bioware har inte kommit med något fräscht sedan KotOR, bara samma gamla spel gjorda i olika världar.

Så tycker verkligen inte jag och tror många andra är på min sida.

Medlem
Skrivet av galnegus:

Inte särskilt förvånande. Bioware har inte kommit med något fräscht sedan KotOR, bara samma gamla spel gjorda i olika världar.

Instämmer tyvärr, blev inte så väldigt road av Dragon Age. Köpa Bioware spel blev plötsligt inte längre en självklarhet för mig.

Medlem
Skrivet av pirog:

"Blasto: The First Hanar Spectre" på biodukarna 2011? Sign me up!

Eller vad sägs som "Hamlet - with an all elcor cast"8)

Jag tror att om dom är försiktiga och tänker igenom sina beslut riktigt noga och är helt hundra på sin sak så ska det nog gå skit bra

Inaktiv
Skrivet av galnegus:

Inte särskilt förvånande. Bioware har inte kommit med något fräscht sedan KotOR, bara samma gamla spel gjorda i olika världar.

Äntligen någon som inser detta!

Jag kunde inte sluta märka alla likheter i storyn och hur spelen är uppbyggda mellan Mass Effect och KotOR...

Till slut blev de så uppenbart att jag slutade spela Mass Effect.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

1
Skriv svar