Fler banor till Bad Company 2

Medlem

Vore schysst om de portade BFBC1 banorna. Jag vill ju åka golfbil igen!


signatur

Steam: wizzler

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Gratis? ooh very Nice Dice

Och varför i H**vete skulle det inte vara gratis?
Jag tycker det är skit att dessa inte var med från release med tillgång för alla. Det må vara så att det är en "gratis" DLC, men det enda som gör skillnaden mellan en rush-bana och en conquest-bana är att de ändrar spawn-points, vilka delar av mappen man har access till och flaggor/rush-objectives.

Ska någon behöva betala för det? Verkligen?
Skulle inte förvåna mig om vi nån gång kommer behöva betala för att DICE ska göra några sådana här ändringar tilll någon bana.

Medlem

DICE borde fixa sina servrar först eller rättare sagt be EA att fixa dem ASAP...kastats ut väldigt ofta.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av Puerten:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Gratis? ooh very Nice Dice

Och varför i H**vete skulle det inte vara gratis?
Jag tycker det är skit att dessa inte var med från release med tillgång för alla. Det må vara så att det är en "gratis" DLC, men det enda som gör skillnaden mellan en rush-bana och en conquest-bana är att de ändrar spawn-points, vilka delar av mappen man har access till och flaggor/rush-objectives.

Ska någon behöva betala för det? Verkligen?
Skulle inte förvåna mig om vi nån gång kommer behöva betala för att DICE ska göra några sådana här ändringar tilll någon bana.

Nu får Puberteten lugna sig lite


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Vilka var de nedladdningsbara banorna? Jag antar att de kom med spelet om man köpte det över steam. Hur som, jag välkomnar fler spelsätt på fler banor. Är inte trött på någon bana ännu (förutom den där CQ-banan med tre position i en triangel + djungel, hatar den) men man lär ju bli det.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem
Skrivet av Puerten:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Gratis? ooh very Nice Dice

Och varför i H**vete skulle det inte vara gratis?
Jag tycker det är skit att dessa inte var med från release med tillgång för alla. Det må vara så att det är en "gratis" DLC, men det enda som gör skillnaden mellan en rush-bana och en conquest-bana är att de ändrar spawn-points, vilka delar av mappen man har access till och flaggor/rush-objectives.

Ska någon behöva betala för det? Verkligen?
Skulle inte förvåna mig om vi nån gång kommer behöva betala för att DICE ska göra några sådana här ändringar tilll någon bana.

kanske för att många hade antagligen tat betalt för detta, typ IW

Medlem

Hade gärna sett wake island, den spelade man ju mest nästan på bf2.

Medlem
Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Hade gärna sett wake island, den spelade man ju mest nästan på bf2.

Säljs för sig i BF1943, vilket Dice fortfarande vägrar ge oss.

Medlem

Vilket fusk. Hur många banor finns i originalspelet med de 2 bonusbanorna inräknade? 10?

För mig känns det bara som typ 6 då jag enbart spelar rush.


signatur

Memento Mori

Inaktiv

Vad jag läst så är kartorna gratis för PC, första map-packet har jag redan och jag har inte laddat ner något extra förutom patcharna som kommer ner automatiskt när man startar spelet.
Det är bara Xbox360/PS3 som behöver skriva in VIP-koden.

Medlem
Skrivet av wizzler:

Vore schysst om de portade BFBC1 banorna. Jag vill ju åka golfbil igen!

Håller helt och hållet med!!:O:O

12
Skriv svar