Följ FZ på Facebook
Join the darkside, get a nyckelband for your soul!
hmm jag fattar inte
"Du får det här meddelandet för att du är med i FZ-gruppen här på Facebook. Nu stänger vi gruppen och flyttar aktiviteten till vår FZ-sida i stället."
kontra
"Om vi någon gång ska kunna ta över världen på allvar får vi därför anpassa oss och infiltrera populära kanaler, såsom Facebook. Därför kan du sedan en tid tillbaka visa din kärlek till din favoritsajt även där och vi ska göra vårt bästa för att fylla vårt hörn med intressant innehåll så att du inte missar något stort"
så vad vill ni att era undersåtar gör? eller har ni redan en fz sida på facebook (jag är medlem i den på något sät iaf), som ni tar bort och skapar en ny grupp eller what?
Ansiktsburk?
Hammarby-Nisse må vara härlig men jag vägrar använda det även om jag fick vad jag ville för hatt.
Hatten är din, Hatt-baby!
[http://i49.tinypic.com/157g22s.jpg]
FFFFUUUUU-
(Sry, var tvungen :$)
Eller inte?
Värst vad alla var anti här?
I became a fan. :>
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT
hmm jag fattar inte
"Du får det här meddelandet för att du är med i FZ-gruppen här på Facebook. Nu stänger vi gruppen och flyttar aktiviteten till vår FZ-sida i stället."
kontra
"Om vi någon gång ska kunna ta över världen på allvar får vi därför anpassa oss och infiltrera populära kanaler, såsom Facebook. Därför kan du sedan en tid tillbaka visa din kärlek till din favoritsajt även där och vi ska göra vårt bästa för att fylla vårt hörn med intressant innehåll så att du inte missar något stort"
så vad vill ni att era undersåtar gör? eller har ni redan en fz sida på facebook (jag är medlem i den på något sät iaf), som ni tar bort och skapar en ny grupp eller what?
Vi hade en gammal Fz-grupp innan Pages fanns, och den stänger vi nu ner till fördel för den senare. Allt är under kontroll, fastän det är John som roddat
följer det med några nycklar? o_O