Våra farväl till Mikael

Medlem

Verkade vara en lugn och trygg person, en sån person som man gillar.
Mina kondoleanser till hans familj och vänner.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

[candle]Aldrig mer kommer du skälla ut mig på irc'n för ett skämt, kommer sakna det.. '[/candle]

Vila i frid Mikael. Hoppas att du återföds som en lika trevlig person igen.

Medlem

Vila i frid Mikael.

Medlem

[candle]Ett slocknat liv är alltid tragiskt och även om jag bara kände dig som moderator här på forumet så känns det ändå tungt.[/candle]

Vila i frid.

Medlem

[candle]Jag skapade en gång en oerhört offensiv tråd på xbox forumet. Jag förväntade mig en ban men fick en varning av dig. En varning som inte ens såg ut som en varning, nej en admin som dig har jag nog aldrig träffat på. Fel att en person som du skulle gå bort.[/candle]

Medlem

[candle]Helt overkligt.
Vila i frid mannen, du är saknad.[/candle]


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

[candle]Alltid sorgligt när människor går bort i förtid och lämnar ett mörkt tomrum. Ingenting är längre som det varit och allt känns så otroligt oviktigt. Mina varmaste kramar och omtanke till familjen. Jag vet hur det känns. =([/candle]


signatur
Medlem

[candle]Vi möttes aldrig i verkliga livet men min bild av dig hade säkert inte förändrats. Som forumit såg jag dig som en fin person Mikael. Därför känns det tungt och overkligt att höra detta. Jag förstår det inte.[/candle]

Vila i frid

Medlem

[candle]Det är väldigt svårt att skriva något vettigt med hela ansiktet fullt av tårar, så jag ska inte ens försöka mig på det. Fyfan. See u in heaven bro'[/candle]


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

R.I.P the_maxx.
Vila i frid.


signatur

Wai

Inaktiv

[candle]Jag minns hur rädd jag var för dig innan vi lärde känna varandra. The almighty the_maxx på FragZone. Sen började vi prata på IRC. Om spel, om livet, om allt och blev med tiden riktigt goda vänner. Sen även kollegor.[/candle]

Du ställde alltid upp och vi kunde prata i timmar. Vi hade verkligen en speciell relation och jag önskar vi hade träffats fler gånger. Fan Micke, du skulle ju visa mig stans bästa kebabställe.

Vi pratade sista gången i torsdags. Om Audiosurf. Du berättade lite skamset att du nu faktiskt hamnade på topplistorna, något jag skojat om ett par dagar tidigare.

Det kommer ta lång tid att smälta det här. Du var och förblir en av de bästa vänner jag någonsin haft och det är så jag kommer minnas dig.

Vila i frid Micke,
Erik/Rotis

[candle]Vila i frid[/candle]


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Vila i frid Mikael.

Inaktiv

Otroligt sorgligt. Vila i frid Mikael.

Medlem

[candle]Overkligt, det är det enda jag kan tänka..[/candle]

The_maxx lärde upp mig och stod för en stor del av det som jag verkligen gillar med fz - gemenskapen.

Han var en god kollega och väldigt god vän, jag kommer sakna honom.

Vila i frid Mikael.

Medlem

[candle] Mycket sorgligt när någon yngre går bort, vila i frid.[/candle]

Medlem

[candle]Vila i Frid[/candle]


signatur

"I don't need to get a "LIFE" , Im a gamer, I got lots o lifes"

Medlem

[candle] Fan också. Mikael, du var som en mentor inom moderering för mig. Tack för allt och farväl.[/candle]

Save some mudkips for us.


signatur

Videomupp

Medlem

[candle] en vis man sa en gång.. The Good Die young[/candle]

jag kände dig aldrig personligen.. men du var absolut min favorit moderator här på FZ.

Vila i Frid Mikael ''the-Maxx''

Medlem

[candle] Vila i Frid[/candle]

Medlem

[candle]Vila i frid[/candle]

Medlem

[candle]En favorit moderator har lämnat oss.
Vila i frid.[/candle]


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

[candle]Riktigt tråkigt att höra detta. Ha en bra resa.[/candle]


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

[candle]Mycket tråkigt att höra. Jag kände dig inte men respekterade dig, ditt arbete här och nästan din spelsmak.[/candle]

Vila i frid.

Medlem

[candle]Vad är det som har hänt? [/candle]

Min favoritmoderator är borta. Vila i frid, har startat en minnescult på xfire till minne av dig.

Blev helt chockad då jag läste detta.

Vad hände?

Och än en gång, vila i frid.

Snälla, kom tillbaka!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

[candle]Bra moderatorer är svåra att hitta, och nu blev det ännu svårare.[/candle]

R.I.P the_maxx, jag kommer sakna dina inlägg på IRC.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

[candle]Även om jag bara växlat något enstaka ord med honom är det ändå tragiskt.[/candle]

Vila i frid


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

[candle]Du var den jag kände bäst inom FZ-crew. Vi träffades aldrig irl men du verkade vara en väldigt trevlig person. Vila i frid Maxxen[/candle]

Medlem

Det här är helt overkligt... så fel... så tomt.....
Lärde känna dig micke för en hel del årsedan, snackade på IRC, telefon ja sen så träffades vi på DH, så kul vi hadde
Du var alltid snäll, lyssnade, och hade en stor värme som jag tror vi alla kände.
Jag har alltid sett dig som ett föredöme för folk på nätet, både ditt arbete på FragZone men även dina privata åsikter.
Du kommer alltid att vara saknad.
Kollar på en bild här, då vi håller om varandra...jag trodde aldrig att jag bara skulle få en sån bild här att få se på det är svårt att inte hålla tårarna borta!

Du ÄR saknad!
R.I.P

/sorg.

ps. Jag gillar att du jobbade på "kornflakes" banken och hade ett metall ben.... tack för alla dina gòa skämt!


signatur

R.I.P The_maxx

Skribent

[candle]Vila i frid[/candle]

Skriv svar