Våra farväl till Mikael

Avstängd

[candle]Jag blev chockad. Det är lika hemskt varje gång en människa dör alldeles för tidigt.
Du verkade som en trevlig en, av det jag har läst av och om dig. Vila i frid.[/candle]

Medlem

Vila i frid Mikael.


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

[candle] Min tid på forumet är slut, men surfade förbi idag för att bara kolla in vad ni snackar om nu för tiden, och så ser jag det här.. Vila i frid. Fick aldrig lära känna dig bra, men jag har ändå sett dig på forumet och IRC dagligen och känner därför sorg när jag får veta att du har gått bort.[/candle]

Hoppas att din familj och dina vänner har det bra!

Inaktiv

Lämnar du oss också famest? Då försvann frutom en bra admin även personen med forumets 5:a bästa avatar.
[candle]Adjö Famest och the_maxx. Vet egentlingen ingenting om er men jag kommer att sakna att era avatarer dycker upp då och då. Ni hade ju trots allt de näst bästa avatarerna[/candle]


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

[candle]Gud välsigne dig[/candle]


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

[candle]R.I.P[/candle]


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

[candle] R.I.P The Maxx tråkigt :/[/candle]


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Inaktiv

[candle] Vila i frid[/candle]


signatur

I am become Death, the destroyer of worlds.
- J. Robert Oppenheimer, the Trinity Tests.

Medlem

[candle] Farväl Micke.[/candle]

Du var och kommer alltid vara min bästa vän. Tomrummet du lämnar i mitt liv kommer vara väldigt svårt att fylla. Jag tänker på dig hela tiden och gråter konstant. Jag hoppas vi ses igen.

/Erik Åström

QRT
Medlem
Medlem

[candle] Du var utan tvekan den bästa personen här på FZ[/candle]

R.I.P


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

[candle] Vila I frid Micke!
Du var en superbra mod här på FZ.
:'([/candle]


signatur

You can't win the game...

Medlem

[candle]Kände dig inte personligen, men du hade bra värderingar och modererade forumet på ett mycket bra vis. Mina tankar går till dig och din familj. Keep fraggin'[/candle]


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

evh
Medlem

[candle] Vila i frid[/candle]


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Medlem

Du kommer att saknas.

R.I.P


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

[candle] Vila i frid, men det vet jag redan att du gör
Ångrar tyvärr att jag aldrig tog upp de erbjudanden att träffas irl medans jag hade chansen![/candle]


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

[candle]Jag kan tyvärr inte säga att jag lärde känna dig, men jag upplevde dig som väldigt trevlig. Jag hoppas att du fortfarande kan lyssna på Radiohead där du är nu![/candle]


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Inaktiv

See you on the flip side

Inaktiv

[candle] Jag sitter här helt mållös, enda sen jag träffade på dig för första gången i fz-d2 så insåg jag vilken underbar människa du var. Tack för den tillit som du har visat och för all den glädje vi hade under diablo tiden och på irc. Vila i frid Micke.
// Jonas[/candle]

Medlem

[candle]Var ett bra tag sen man hängde med de gamla fz-d2 rävarna, men väldigt tråkigt att höra detta
Tack för alla bra stunder på irc och irl, hoppas att du är på ett bättre ställe... Vila i frid Micke.[/candle]

//Henrik


signatur

shortbow.gif

Medlem

[candle]Vila i frid [/candle]

R.I.P.

Vi kommer att sakna dig.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

[candle]Vi syns i nästa liv[/candle]

Medlem

Vila i frid, Mikael.
Du kommer vara saknad.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

[candle] R.I.P[/candle]

Medlem

[candle] Vila i frid![/candle]

Inaktiv

[candle]Först i (syskon)ringen har lyft på vingen.[/candle]

Vila i Frid.


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

[candle] Vila i frid, blev ledsen trots att jag inte kände dig, man har ju varit medlem på fz ett tag.[/candle]

Hoppas du har det bra var du än är.

Medlem

[candle]Du är saknad Mikael.[/candle]

Inaktiv

[candle]Vila i frid, det är bedrövligt att unga trevliga människor ska försvinna. Hoppas vi respawnar på samma ställe någon gång.[/candle]


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Skriv svar