Sony patenterar degraderande demo-system

Medlem

Är det inte tidbegränsat så skall det vara degraderande.

Så varför inte satsa helt på både tidsbegränsad samt degraderande hårdvara med en gång.

Konsollen fungerar i 1 till 2 år beroende på vilken modell man köper.

Då kan producenterna vara säkra på att skiten aldrig hamnar på begagnatmarknaden, samt att konsumenterna hela tiden är tvingade att förköpa sig om dem vill fortsätta spela.

Sen inför vi LAN licenser där spelare mer än 2st är tvungna att lösa en licens för att kunna lira i större antal.

PLAY per view

Och när vi ändå är inne på lan, man måste ju givetvis hyra sin egen server, då det inte skall finnas möjlighet att starta sina egna.

För dem flesta vet ju att det får inte vara fööör skoj att lira även om vi får betala dyra cash.

Och DLC packen hyr man bara´, dem skall inte gå att behålla.

Nah jag tycker man har vairt lite för generösa med tiden i JC2 tex 30 min är för mkt, hade räckt med 10 min, för efter det så spyr man på det liret.

Nej det är en bra ide, sälj hård och mjukvara, men vingklipp möjligheterna att ha ordentligt kul,och framförallt höj priserna på spel varje år och skyll det sen på piraterna.


signatur

Denon / Pioneer

Medlem
Skrivet av sirdavva:

vad är "Siliconera" för något?

I byggbranschen så är det iallafall ett slanguttryck för att "täta med silikon". xD

Jag köper hela retail än online, slipper man massa trams som det här...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

12
Skriv svar