13 åring blir pappa

Medlem

Nästa rekord blir...
Farfar innan 30!

Har jag inte gett upp hoppet om människan innan dess så.

signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Nu ser den stolta fadern lite mer glad ut.

Medlem
Skrivet av Pliskin:

http://www.fz.se/bilder/arkiv/l/l497vkd2gehatbz3fyu8nrij0wxqc...

Nu ser den stolta fadern lite mer glad ut.

EPIC!

signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

http://pici.se/pictures/ZlRIsIKQw.png

För dom som inte vill se... Familjen Hitler.

signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Stackars dom, men snyggt gjort

signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

det blir några tunga år framöver, men skönt att deras föräldrar är med på att hjälpa dem.

signatur

thank you, come again

Inaktiv
Skrivet av SoniC:

Jävlar vilken skabbig mamma.

tahaha jag kan inte sluta skratta

signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av nagash:
Skrivet av nils45:

2 minuter är rätt långt

Jag skulle inte vilja vara din flickvän/pojkvän

Haha, sant

signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Är dom tomma i huvudet eller?:O Skaffar barn vid den här åldern....

signatur

Wai

Medlem

En sak till, är inte det olaglit?

signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

I Sverige hade det varit sexuellt utnyttjande av barn eftersom han är mindreårig.

Inaktiv
Skrivet av Godnoken:

Är dom tomma i huvudet eller?:O Skaffar barn vid den här åldern....

Du har rätt. Har en bror på 21 år som har en dotter på 2,5 år och mamman är 18.

Men såklart.. vid den åldern så är man inte redo för något alls. Jag tycker mest synd om den framtida barnet. :/

Medlem

En person på min förra skola fick barn när hon gick i nian.

Medlem

Finns en hel del som får barn när dom går i grundskolan. 16 år är tydligen en passande ålder...

Mina syskon fick barn när dom var 21.
Om jag hade fått det hade jag varit livrädd och funderat på om jag skulle sticka eller inte. Jag skulle inte klara av att ta hand om ett barn i denna perioden av mitt liv.

signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

seriöst vissa av er borde skämmas av era kommentarer, tänk er om det där var eran son eller dotter, vart har empatin tagit vägen?

Medlem

Vad jag har fått uppfanting av är det ofta fula människor som får barn tidigt? äre så eller inte? :S

signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

Vad jag har fått uppfanting av är det ofta fula människor som får barn tidigt? äre så eller inte? :S

Det beror på hur man definierar fula människor, var inte så ytlig nu Iceman

Medlem

Sexualdriften skördar ännu ett offer! Klantigt, klantigt.

signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Mmmmmmmm Sexualdrift mmmmmmmmm mumms!!

signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

17:51:09 Kartraith: http://tinyurl.com/ddlbg2
Där har ni den bästa bilden.

signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Pliskin:
Skrivet av mosoloa1:

I Sverige hade det varit sexuellt utnyttjande av barn eftersom han är mindreårig.

Hon är väl också minderårig eftersom hon är 15 ?

Medlem
Skrivet av ZUJ:
Skrivet av Pliskin:
Skrivet av mosoloa1:

Hon är väl också minderårig eftersom hon är 15 ?

15 är gränsen.

Avstängd
Skrivet av ghoül:

seriöst vissa av er borde skämmas av era kommentarer, tänk er om det där var eran son eller dotter, vart har empatin tagit vägen?

Håller med.

Skrivet av huxflux:

det blir några tunga år framöver, men skönt att deras föräldrar är med på att hjälpa dem.

Mm, tunga år, men de får sin belöning också.

Skrivet av andymikel:

Fan vad hemskt.

Den där killen är ju heller inte särkilt stor för sin ålder. Och varför gjorde inte tjejen abort, antagligen så var hon också en ledande faktor (tror knappast att det var 13 åringen som föreslog det) och då får hon ju ta ansvar för det och inte paja den här killens liv.

Så istället för att dessa två tar sitt ansvar, (vilket de faktiskt ville: Hedervärt!), så ska de mörda det oskyldiga barnet? Logiskt.

Medlem

Bättre att göra abort och sedan ta tag i det här med barn när man själv är vuxen barn som skaffar barn, ikke bra

signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

För det första så är ju abort inte mord och man utför inte massmord när man mastuberar på toaletten. Och sen för det andra vem tror ni att det var som föreslog det? Var det den 13 åriga pojken som gick fram till den 15 åriga grannen och frågade om dom skulle "leka" bakom huset?

Troligtvis inte. Och även om det var pojken som frågade så måste ju hon som är 15 år ta ansvar för händelsen eftersom pojken är 13 år, 13 år. Om du blir gravid med grannpojken som är 13 år medan du är 15 så bör du göra abort eftersom annars så pajar du killens liv. Och sen att du säger att han vill ta sitt ansvar, han är 13 år tror du att han vet vad han pratar om.

Eftersom hon är såpass mycket äldre är det hon som bör ta ansvar för händelsen och göra abort istället för att förstöra hans liv.

Medlem

såpass mycket äldre? hon är 2år äldre, hon är 15år, hon är ett barn.

signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Självklart är hon fortfarande ett barn men det är ändå en gigantiskt skillnad mellan en 15 åringen och en 13 åring. En 15 åring ska börja gymnasiet medan en 13 åring går i sjuan och precis blivit könsmogen.

Medlem

Att bli en pappa, aldrig mer få slappa, en unge som gapar och skriker så man rumpan vill rappa, som sen växer upp å käften börjar glappa, köp mig en svindyr tv så jag kan sitta i mitt rum å zappa snälla pappa.

Medlem
Skrivet av andymikel:

Och sen för det andra vem tror ni att det var som föreslog det? Var det den 13 åriga pojken som gick fram till den 15 åriga grannen och frågade om dom skulle "leka" bakom huset?

Troligtvis inte. Och även om det var pojken som frågade så måste ju hon som är 15 år ta ansvar för händelsen eftersom pojken är 13 år, 13 år. Om du blir gravid med grannpojken som är 13 år medan du är 15 så bör du göra abort eftersom annars så pajar du killens liv. Och sen att du säger att han vill ta sitt ansvar, han är 13 år tror du att han vet vad han pratar om.

Eftersom hon är såpass mycket äldre är det hon som bör ta ansvar för händelsen och göra abort istället för att förstöra hans liv.

för mycket spekulation för att vara nyttigt.

Om du läste artikeln så var det pojken som var drivande i att hon skulle fullfölja graviditeten.

För det andra så låter det knasigt att säga att hon ska göra abort för att hon förstör killens liv.
De var två om det här, liksom.. kan han dippa så borde han veta vad det kan resultera i.

Och så har det inte att göra med vems liv man förstör, utan om man tror sig klara av uppgiften att ta hand om ett barn.

signatur

thank you, come again

Medlem

Ålder är ju bara en siffra, den säger ju inget hur mogen en person är.

123
Skriv svar