13 åring blir pappa

Medlem

Huxflux skrev:

Citat:

för mycket spekulation för att vara nyttigt.

Om du läste artikeln så var det pojken som var drivande i att hon skulle fullfölja graviditeten.

Slarvläste artikeln så jag såg inte det där med att det var pojken som var drivande. Ledsen för det.

Citat:

För det andra så låter det knasigt att säga att hon ska göra abort för att hon förstör killens liv.
De var två om det här, liksom.. kan han dippa så borde han veta vad det kan resultera i.
Och så har det inte att göra med vems liv man förstör, utan om man tror sig klara av uppgiften att ta hand om ett barn.

Här håller jag inte riktigt med dig, bara för att han kan "dippa" så betyder det inte att han är gammal nog för att förstå konsekvenserna av sitt handlade. Min poäng är att han är 13 år och vet inte bättre medan hon som är 15 även om man inte är särkilt gammal då har kommit upp till en ålder då man ska kunna ta ansvar för sina handlingar.

Hon borde inte ha haft sex med en så ung person, eftersom hon är äldst och störst förnuft så har hon det största ansvaret. Och om en 20 åring har sex med en 15 åring har 20 åringen det största ansvaret eftersom den ena partern är endast ett barn. Detta gäller ju så klart endast barn att en 35 årig kille har sex med en 40 årig tjej har både lika mycket ansvar.

Självklart är åldern inte allt, en 40 åring behöver inte vara smartare än en 30 åring men i den unga åldern så är två år en jävligt stor skillnad.

Så egentligen är nog min poäng att eftersom hon är gammal nog att ta konsekvenser för sitt handlade och han ej är detta
(är fullt medveten om att detta är den åldern då jag anser att man kan ta konsekvenser)
så bör hon inte förstöra en unges liv som antagligen knappt ej visste vad han gjorde.

Det här resonemanget gäller ju inte riktigt i detta fall eftersom pojken var för graviditeten så detta är ju egentligen mer om mina andra inlägg där jag antog att han var emot, dock så kan man ju fråga sig om han egentligen vet var han säger ja till?

Medlem

om man kollar på den lilla pojken så blir jag lite skeptiskt, han är 13 år, men har en kropp som en 8åring, jag tror inte ens han är fysisk kapabel till att producera säden som behövs för att tillverka en liten bebis ( )

edit: alltså att han inte är i puberteten !

Medlem
Skrivet av ZUJ:

Att bli en pappa, aldrig mer få slappa, en unge som gapar och skriker så man rumpan vill rappa, som sen växer upp å käften börjar glappa, köp mig en svindyr tv så jag kan sitta i mitt rum å zappa snälla pappa.

"Ey yo, mitt namn är faktiskt Eddie och jag har skrivit detta själv med papper och penna... hej!"

Medlem

Hon kanske inte visste att hon var gravid. Läste någonstans att det var en som var gravid och fick reda på det efter 8 månader

Medlem
Skrivet av Xeols:

Hon kanske inte visste att hon var gravid. Läste någonstans att det var en som var gravid och fick reda på det efter 8 månader

Hur kan man inte märka det efter så lång tid ? =/
Då är den ju nästan fullt utvecklad och det borde ju synas på kroppen...


signatur

"What do a PC and an air conditioner have in common?"
"They both stop working if you open Windows!"

Medlem

Trodde det knappt själv... Tror hon hade några hjärnceller för lite =/

Medlem

sorry att jag tar upp en ganska gammal tråd men!

http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article4740203.ab

haha Alfie är inte pappan! sa jag inte det
men han är tydligen förtvivlad nu
blir inte chockad om pappan till barnet är en 40årig wow spelare

synd i alla fall

Medlem

Förvånar mig inte ett dugg. Killen ser ju inte ens ut att ha fått hår på pungen ännu.

Medlem
Skrivet av ghoül:

blir inte chockad om pappan till barnet är en 40årig wow spelare

Hon kanske har varit i USA och träffat på den här liraren. :#

Medlem

Himmla konstig mor de där... stackars barn, och då menar jag inte henne utan bäbisen.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Precis vad jag anade, hans fiskar simmar inte uppströms.

Medlem

Fan vilken hemsk tjej, konstigt val dock. Om hon hade haft flera "pojkvänner" varför valde hon den yngsta av dom?

Medlem
Skrivet av andymikel:

Fan vilken hemsk tjej, konstigt val dock. Om hon hade haft flera "pojkvänner" varför valde hon den yngsta av dom?

lättast att manipulera kanske

han var ju ganska tydligt helt glad av att han fått en son, hans familj verkade ju stödja alfie så den unga förlåt men också dumma mamman kanske tyckte att det var säkraste kortet för en bra framtid

Medlem

kom på en grej nu.
vad är det mest skrämmade igentligen?
hela den här storyn ang bäbisen.
ELLER att hon (ni har alla sett bilderna) har haft _flera_ sexpartners?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

kom på en grej nu.
vad är det mest skrämmade igentligen?
hela den här storyn ang bäbisen.
ELLER att hon (ni har alla sett bilderna) har haft _flera_ sexpartners?

fula människor tyr sig till fula människor, har du inte märkt av hur stor befolkning av whitetrash USA har?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

haha ja jo ^^


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Chantelle, vilket whitetrash-namn.

Medlem
Skrivet av Greger:

fula människor tyr sig till fula människor, har du inte märkt av hur stor befolkning av whitetrash USA har?

fast nu utspelades ju händelsen i storbritannien, fast det finns ju ganska konstiga ställen och folk där också..

en hel del

Medlem
Skrivet av ghoül:
Skrivet av Greger:

fula människor tyr sig till fula människor, har du inte märkt av hur stor befolkning av whitetrash USA har?

fast nu utspelades ju händelsen i storbritannien, fast det finns ju ganska konstiga ställen och folk där också..

en hel del

Ersätt whitetrash med fotbollshuliganer, är väl samma sak?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Tyvärr väldigt vanligt med tonårsgraviditeter i Storbritannien. Högst i hela europa faktiskt. Massor med "slags" som bor i förorterna som inte gör annat än klämmer ur sig ungar och kvitterar ut socialbidrag.

Brittiska "white-trash" kallas "chavs".


signatur

In war, truth is the first casualty

Medlem
Skrivet av Juggernawt:

Tyvärr väldigt vanligt med tonårsgraviditeter i Storbritannien. Högst i hela europa faktiskt. Massor med "slags" som bor i förorterna som inte gör annat än klämmer ur sig ungar och kvitterar ut socialbidrag.

Brittiska "white-trash" kallas "chavs".

Om det är ngn som är mer intresserad av chavs rekommenderas att kolla några avsnitt Little Britain

Medlem
Skrivet av Juggernawt:

Tyvärr väldigt vanligt med tonårsgraviditeter i Storbritannien. Högst i hela europa faktiskt. Massor med "slags" som bor i förorterna som inte gör annat än klämmer ur sig ungar och kvitterar ut socialbidrag.

Brittiska "white-trash" kallas "chavs".

Det skulle vi kunna säga om vissa folkgrupper här i Sverige med,skillnaden mellan våra länder är enligt mig att i England är det ursprungsbefolkningen som ökar vilket är bra,medans här är det importfolket som ökar:\

Medlem
Skrivet av HollowMan:
Skrivet av Juggernawt:

Tyvärr väldigt vanligt med tonårsgraviditeter i Storbritannien. Högst i hela europa faktiskt. Massor med "slags" som bor i förorterna som inte gör annat än klämmer ur sig ungar och kvitterar ut socialbidrag.

Brittiska "white-trash" kallas "chavs".

Det skulle vi kunna säga om vissa folkgrupper här i Sverige med,skillnaden mellan våra länder är enligt mig att i England är det ursprungsbefolkningen som ökar vilket är bra,medans här är det importfolket som ökar:\

Jo, samerna har minskat på senare år har jag hört, det är vi smutsiga invandrare från de Germanska länder som smutsar ner deras land.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av HollowMan:
Skrivet av Juggernawt:

Tyvärr väldigt vanligt med tonårsgraviditeter i Storbritannien. Högst i hela europa faktiskt. Massor med "slags" som bor i förorterna som inte gör annat än klämmer ur sig ungar och kvitterar ut socialbidrag.

Brittiska "white-trash" kallas "chavs".

Det skulle vi kunna säga om vissa folkgrupper här i Sverige med,skillnaden mellan våra länder är enligt mig att i England är det ursprungsbefolkningen som ökar vilket är bra,medans här är det importfolket som ökar:\

Jo, samerna har minskat på senare år har jag hört, det är vi smutsiga invandrare från de Germanska länder som smutsar ner deras land.

Haha jo så kan man ju se på det med...not:D

Medlem

Och utan import skulle Sverige förlora befolkning, det vore ju jättenajs, eller hur?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

skulle de inte vara bättre om vi jökade mera då?
jag kan offra mig för alla snygga tjejer mellan 17-25


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Jag är 13 år, vet inte hur jag skulle reagera, jag är nog uppfostrad så att jag inte skulle sticka, men det är svårt att veta vad man gör i såna här situationer, abort hade nog varit den störta chansen.

123
Skriv svar