Inga nazist-zombies i Modern Warfare 2

Medlem

Nazi zombies passade bra i World at War, IW får hitta på något nytt och trevligt istället. Jag är övertygad om att de kan fixa något som ger valuta för pengarna.
Själv närmar jag mig 400 timmar multiplayer i MW2 och jag har långt ifrån tröttnat än.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

De bör lägga allt på fixa bort fusken, har aldrig spelat ett spel med så många fuskare. Sen finns det säkert ett stort mörkertal som vet hur man fuskar så ingen märker det. tragiskt.

Medlem
Skrivet av ZooDY NuKo:

BRA! det är Trecarchs grej. Om du vill skjuta Zombies spela WaW elr L4D2

...för man hade ju blivit tvungen att lira det om det fanns med i MW2


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Varför gnäller folk? IW har ju varit supertydliga och ärliga med deras intentioner i MW2. ALLA visste om att ingen dedikerade serverar skulle släppas och ALLA visste om att mw2 modscen skulle vara obefintlig?!

Ni som trots detta köpte spelet, trots vetskapen att det skulle bli ett skitspel, ni har fan INGEN rätt att sitta och gnälla. Det är tack vare er som IW nu har lyckats sätta standard för skitspel en lång tid framöver (det blev ju en försäljningssuccé, och money talks).

Inte förvånad. Med tanke på censurreglerna utvecklats i världen och hur de varierar kraftigt mellan länderna (med Tyskland, Ryssland och Australien aktuella exempel) skulle ett sådant tillägg kostat betydligt mycket mer anpassa både i pengar och PR-värde än vad det gett i vinst.

Medlem
Skrivet av Lerner:
Skrivet av predator:
Skrivet av Hannu87:

det är väl ingen som spelar skiten ändå?

Nej, bara en halv miljard

dubbelju tee eff, m8 ?

Såååja, inte en chans, consol skräp

Medlem

Eller varför inte barn?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

bestiga ny mark är farlig

Medlem

jävligt glad att jag inte köpte detta snorspelet, inte för att dom inte gör några nazist zombies, men dom kommer ju inte göra något extra till detta... kanske några maps men inget mer..

Skrivet av Alm872:

något som varit ballt hade varit gubbar som kommer emot en med c4 på kroppen och skriker "allah akbar" lyckas de komma för nära så ahh^^


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

Ingent map pack heller ?

Jävla bedrövligt, fan tänker dom med?

Medlem

Vill man döda zombies så kan man lika gärna spela L4D, killing floor ect.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

FZ fail sida vart ser ni den realistiska miljön..

Medlem
Skrivet av FunnX:

FZ fail sida vart ser ni den realistiska miljön..

Så Rio är inte en realistisk miljö då?
Eller flygplatsen ect.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av jompadoddle:

Jag tycker IW har gjort ett grymt jobb med MW 2 och alla tidigare CoD spel. Dessutom är det deras kreation, Treyarch är bara en "hjälp" studio. Hade dessutom absolut inte velat ha några zombienazister!

Grymt jobb? Ja vad "grymt" det är att ta utvecklingen 5-10 år tillbaka i tiden.

Förövrigt så gjorde Treyarch bl.a. "C.O.D. United Offensive", det antagligen mest spelade spelet i cod serien fram till dags dato. Någon "hjälpstudio" är det knappast frågan om.

Medlem
Skrivet av jompadoddle:

Jag tycker IW har gjort ett grymt jobb med MW 2 och alla tidigare CoD spel. Dessutom är det deras kreation, Treyarch är bara en "hjälp" studio. Hade dessutom absolut inte velat ha några zombienazister!

Det är ett separat spelläge, det är ingen som tvingar dig att spela det.

Medlem

HÖGERHANDSVIFTANDE!!! HAHAHAHAHAHAHA!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Nazi Zombies är ju genialt. Den enda behållningen i ÄNNU ett nytt skin till CoD1.

När ska dom göra CoD 2 egentligen? Det där spelet som faktiskt skiljde sig från CoD1 och introducerade nya element? Det som lade till ny teknik förutom grafiskt?

Medlem

Tack för det förstår inte hur man kan tycka om zombie spel

Medlem

cod:mw2 spealr aldrig online mera så väderlöst tråkigt, enda gången jag spelar är på lan med kompisar private match.....zombies i mw2 haha skulle vara nåt akimbo shootgun,runenr knife.....zombisarna skulle ju tamefan behöver 100000liv för att överleva....4 st med akimbo nåt cp vapen som sabbar spelet...


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av natogundalf:

Nazi Zombies är ju genialt. Den enda behållningen i ÄNNU ett nytt skin till CoD1.

När ska dom göra CoD 2 egentligen? Det där spelet som faktiskt skiljde sig från CoD1 och introducerade nya element? Det som lade till ny teknik förutom grafiskt?

Umm nu är nog lill pojken ute och cyklar här.
Den största tekniska förändringen som Cod motorn gått igenom skedde mellan Cod 1 och Cod 2. Både 1an , 2an vart jävligt bra sen att säga att world at war är ytterligare ett cod 1 eller cod2 ...jao due om det bara vore så väl men tyvärr inte.

1an och 2an var de absolut bästa i serien.

På den tiden hade vi ju t.o.m specifika vapen beroende på vilket lag man valde, nu äre annat med consol tiderna där man måste vara säkert på att Jimmy p12 har tillgång till sin ak47 jämt.

12
Skriv svar