Wings of Prey för halva priset

Robot
Medlem
Wings of Prey för halva priset

Du kanske ska påpeka i stor text att spelet har Starforce med max 3 aktiveringar.

Medlem

tack för tipset lasershock.

Medlem

Trevligt med lägre pris! Tråkigt med 3 aktiveringar.
Tror jag blev nöjd med demot ändå.

Medlem

hehe xD

"Spelinformation
Release: Aldrig
Plattformar: PC
Utvecklare: Gaijin Entertainment
Krigsflygspel förlagt till andra världskriget."

notera "Release: Aldrig"

Medlem
Skrivet av lasershock:

Du kanske ska påpeka i stor text att spelet har Starforce med max 3 aktiveringar.

max 3 aktiveringar, då faller spelet bort för mig.


signatur

Det var detta...

Medlem

Provade demot men det var en mardrömm att ställa in Joysticken.
Fanns flera färdiga profiler men inte till en så vanlig joystick som Logitech Extrem 3D pro.

Medlem

Hyfsat spel, men pga utvecklarens beteende och paranoia så har jag fullständigt släppt tanken på att införskaffa detta spel.

Inaktiv
Skrivet av Supercoca:

Provade demot men det var en mardröm att ställa in Joysticken.
Fanns flera färdiga profiler men inte till en så vanlig joystick som Logitech Extrem 3D pro.

Jag tyckte det var enkelt, har samma som dig. Visst dom hade bara fixat profiler till dom riktigt bra joystickar men man kunde ju välja att göra en helt egen profil och det var inte så svårt!

Ang. 3 aktiveringar så är det ju bara kontakta supporten så fixar dom fler sen, säger inte att det är bra system men spelet i sig är bra så man får väll leva med det!

Testade demot och hann tyvärr inte köpa det på 50% rean men blir nog ett köp då jag tröttnat på Bad Company 2 ändå! Var riktigt grymt tycker jag, hoppas multiplayer upplevelsen är bra.

Medlem
Skrivet av Supercoca:

Provade demot men det var en mardrömm att ställa in Joysticken.
Fanns flera färdiga profiler men inte till en så vanlig joystick som Logitech Extrem 3D pro.

Den profilen finns i fulla versionen, har själv en
Logitech Extrem 3D pro och den funkar kanon!

Måste bara säga att jag instämmer om det med 3 aktiveringar, men spelet är helt underbart, enkelt men ändå en häftig flygupplevelse, det här har jag väntat på i många år o blev ej besviken! betalade tyvärr fullt pris men klart värt pengarna!
Online-delen funkar kanon-bra om ändå få deltagare ibland!

1
Skriv svar