Bioshock 2 får widescreen-stöd

Robot
Medlem
Bioshock 2 får widescreen-stöd

Modernt...


signatur

Gärna flärd, men först en rejäl lavett

Medlem

Tycker det är 4:3 läget som ser helt fel ut, och inte widescreen-läget. Nu kommer det bara bli en äckligt stor FOV.

Medlem

Undrar om det är äkta widescreen de slänger in eller om det är som i 1an om jag inte minns fel, kapade bilden uppe å nere för att göra skiten bredare.. bah

Medlem

Inte för att det har nåt med saken att göra men är det bara jag som tycker att killen på bilden i nyheten ser lite ut som Lasse Åberg?

Medlem
Skrivet av Metal:

Inte för att det har nåt med saken att göra men är det bara jag som tycker att killen på bilden i nyheten ser lite ut som Lasse Åberg?

Samma här.Har även letat febrilt efter Banarne i spelet då dem var radarpar numero uno.

Medlem

Är väl lite fel att kalla det en bugg, nästan alla multiplatform unreal 2.x/3.x spel gör ju samma sak om man väljer en 16:9/10 upplösning, även på konsollerna.

Medlem

"Copy paste"-bugg
Har inte märkt av "buggen" dock, ser okej ut på min 24" WS skärm
Bioshock 2 känns dock som en värdig uppföljare, större vapen, samma plasmaids (ännu så länge i alla fall), har bara kommt till 4 nivån.
Var lite strul med att få igång det på PC:n med GFWL som råhängde sig och förlorad speldata som följd, men nu verkar det funka i alla fall.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Äsch vadå, widescreen är bara en fluga.

Medlem

Idioter


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Katana:

Undrar om det är äkta widescreen de slänger in eller om det är som i 1an om jag inte minns fel, kapade bilden uppe å nere för att göra skiten bredare.. bah

Det är ju just detta patchen fixar?

Och som sagt, detta är långt ifrån det enda spelet där det blivit Ver- istället för Hor+ i widescreen-upplösningar.

Tack för det, när man nu redan har spelat färdigt, nåväl, bättre stöd än ingenting...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det känns skönt att läsa detta när man inte köpte spelet när det kom ut som jag ville.

Hm. Jag tror att jag kommer vänta med att köpa spel framöver, det verkar vara mer regel än undantag att de (alla utveklare, inte bara 2K Marin) missar en viktig "detalj" innan release.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Bra patch. Fortfarande mouse accel 1 miljard


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

märkte att Windows live drog ner något.. märkte dock inte att det var den här patch...

1
Skriv svar