Två galna Just Cause 2-rullar i arkivet

Robot
Två galna Just Cause 2-rullar i arkivet
Medlem
Två galna Just Cause 2-rullar i arkivet

Awesome1111111one


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Älskar hur titeln verkligen förklarar gameplay.
"Just Cause" kan lika gärna vara "Just 'Cause" eller tydligare "Just Because".
Förklarar en hel del om dom där spontana fallskärmarna och precis allt annat i spelet verkar det som

Medlem

Haha! Kan knappt vänta! Det ska bli himla kul att sätta tänderna i det här. Hoppas bara det inte är överöst med buggar, att allt verkligen funkar som det ska. Snart får man se...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

lol@"hard-surface" videon:)
längtar...


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Grymt sköna videos
Ser dock lite fult ut på vissa delar... Bilen sa bara poff så var den helt kolsvart.. När han burnade så fick man aldrig se några spår i marken och det är asfalt, ändå flög det upp jord >.<

Medlem

HAHAHAHAHA, ser verkligen fram emot detta spel! Hoppas bara det nu inte floppar!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

Adrenalin!!!


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Tror som sagt att det kommet bli ganska onajs ändå

Medlem

Ser otroligt roligt ut! Go Avalanche!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Go go Avalanche! Hoppas verkligen de lyckas med JC2, onekligen en skön approach till trailers. Wunderbaar


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

AW8
Medlem

Just Cause 2 har nog haft de roligaste trailerna jag sett.
Och den där grappling-grejen samt oändligt med fallskärmar ser onekligen skitkul ut.


signatur

PC gamer 'til I die.

Han verkar inte vara arbetslös den där Rico...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Verkar ju riktigt kul. Vill ha ett spel som man bara kan hoppa in och leka lite utan att behöva tänka på missions. Vill kunna hoppa in snabbt i spelet på någon minut. Springa runt, spränga saker osv och sedan snabbt spara var som helst och quita.

Synd bara att vi pc-ägare blir utan den lilla extra moroten som PS3 och XBOX360 får (Limited edition med DLC'erna)

Webhallen verkar bara få in JC2:LE till XBOX360 och PS3.
Verkar som EB-Games kommer vara exklusiv återförsäljare av limited edition PC versionen:
http://www.ebgames.com.au/pc-149293-Just-Cause-2-Limited-Edit...
PS3 versionen kommer ha recording-funktion så man kan ladda upp små klipp till youtube.
Två pungsparkar på PC-ägarna so far =(

Lustiga är ju EBGames.se leder till Gamestop (samma butikskedja men annat namn i Sverige antar jag?)
Återstår att se, släpps JC2:LE till PC så KÖPER jag det direkt, annars DL. Att ge morötterna till maskiner som inte lider av samma problem verkar ologiskt enligt mig.

Spelet bör vara minst lika roligt och underhållande som det ger sken om i filmerna om det ska bli ett köp.

Medlem

Det här ser ju fantastiskt ut, blir mer och mer upphetsad för varje trailer jag jag ser.

Galet? Så brukar det se ut på E22?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

ser lit folk fattigt ut, är det bara soldater eller finns det nån befolkning på ön?


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Förhandsbokningen kom samtidigt E3 videon från 09 dök upp. Är grymt peppad inför detta spel!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Bilfysiken ser ut att vara lika tragisk som i ettan. Spelet lär väl dessutom bli lika värdelöst.

Inaktiv
Skrivet av linkan18:

ser lit folk fattigt ut, är det bara soldater eller finns det nån befolkning på ön?

det finns folk i städer och i bilar runt om på ön

Medlem

Lääängtaar!


signatur

Uncharted 2 beställt!

Medlem

Ser ut att bli roligt att leka i! Soldaterna reagerade lite stelt på "Hard Surface" bara:)

Medlem

gameplay > realism


signatur

I'm a snake, follow me!

Skrivet av Fuidama:

Verkar ju riktigt kul. Vill ha ett spel som man bara kan hoppa in och leka lite utan att behöva tänka på missions. Vill kunna hoppa in snabbt i spelet på någon minut. Springa runt, spränga saker osv och sedan snabbt spara var som helst och quita.

Synd bara att vi pc-ägare blir utan den lilla extra moroten som PS3 och XBOX360 får (Limited edition med DLC'erna)

Webhallen verkar bara få in JC2:LE till XBOX360 och PS3.
Verkar som EB-Games kommer vara exklusiv återförsäljare av limited edition PC versionen:
http://www.ebgames.com.au/pc-149293-Just-Cause-2-Limited-Edit...
PS3 versionen kommer ha recording-funktion så man kan ladda upp små klipp till youtube.
Två pungsparkar på PC-ägarna so far

Lustiga är ju EBGames.se leder till Gamestop (samma butikskedja men annat namn i Sverige antar jag?)
Återstår att se, släpps JC2:LE till PC så KÖPER jag det direkt, annars DL. Att ge morötterna till maskiner som inte lider av samma problem verkar ologiskt enligt mig.

Annars finns det LE till ett mycket bättre pris här http://www.game.co.uk/Games/PC-Games/Just-Cause-2-Limited-Edi... Köper det as I write! Synd bara att spelet inte innehåller något slags coop eller multiplayer läge.

Medlem

Jag längtar också, AHHHH, det verkar som att dem har fått ihop det så jäkla bra!

Inaktiv

Haha, onekligen en rolig trailer. =D

Medlem

måste då säga att detta verkar grymt

1
Skriv svar