K: Playstation 3

Medlem

Behåll den. Jag kommer fan aldrig sälja min hehe. Med PS2 stödet och kortläsaren är den guld värd.


signatur
Medlem

Det löjliga är att jag har väl sålt ungefär 15 produkter bara på det här forumet, Bla till iceman och det var inga som helst problem och vad jag vet funkar hans 360 fortfarande, sen lite blandade prylar. Men det är whatever , really.

Inaktiv
Skrivet av xhosa:

Det löjliga är att jag har väl sålt ungefär 15 produkter bara på det här forumet, Bla till iceman och

Varför är det löjligt?

Tomzi lyckades du köpa ps3:an för 2000kr?

Medlem

Det löjliga som han syftar på är att folk ibland inte litar på honom utan tror att han möjligtvis försöker scamma dem.

Inte så troligt på en sida han hängt länge, lärt känna större delen av den aktiva populationen på och dessutom sålt många saker via tidigare utan att få klagomål.

Men vad vet jag, det är ju bara statistik....


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem
Skrivet av david_dellblom:
Skrivet av xhosa:

Det löjliga är att jag har väl sålt ungefär 15 produkter bara på det här forumet, Bla till iceman och

Varför är det löjligt?

Tomzi lyckades du köpa ps3:an för 2000kr?

Jag skulle hämta den idag, men så var bilen upptagen så tar de imon istället (idag lördag). jag frågade honom varför han sålde den så billigt, han jobbar tydligen utomlands och har inte tid, dessutom så sa han "ny kostar 4000 och jag har tyvärr inga spel och haft den i 2 månader så säljer den för halva priset" han vet tydligen inte att 60gb inte säljs längre:D


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

[/quote]

Jag skulle hämta den idag, men så var bilen upptagen så tar de imon istället (idag lördag). jag frågade honom varför han sålde den så billigt, han jobbar tydligen utomlands och har inte tid, dessutom så sa han "ny kostar 4000 och jag har tyvärr inga spel och haft den i 2 månader så säljer den för halva priset" han vet tydligen inte att 60gb inte säljs längre:D[/quote]

Hehe vilken jävla tur du har

Inaktiv
Skrivet av Tomzi:

Jag skulle hämta den idag, men så var bilen upptagen så tar de imon istället (idag lördag). jag frågade honom varför han sålde den så billigt, han jobbar tydligen utomlands och har inte tid, dessutom så sa han "ny kostar 4000 och jag har tyvärr inga spel och haft den i 2 månader så säljer den för halva priset" han vet tydligen inte att 60gb inte säljs längre:D

Du borde köpa den innan han fattar att det är en annan version som kostar så mycket.


signatur

Infiltrate the walls that are caving in
It ain't a bad thing,This ain't reality

Medlem
Skrivet av Mptr:
Skrivet av Tomzi:

Jag skulle hämta den idag, men så var bilen upptagen så tar de imon istället (idag lördag). jag frågade honom varför han sålde den så billigt, han jobbar tydligen utomlands och har inte tid, dessutom så sa han "ny kostar 4000 och jag har tyvärr inga spel och haft den i 2 månader så säljer den för halva priset" han vet tydligen inte att 60gb inte säljs längre:D

Du borde köpa den innan han fattar att det är en annan version som kostar så mycket.

pratade med honom igår och han var faktiskt fullt medveten om det, playstationet funkar som de ska


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Inaktiv

...Jag visste inte att det fanns så snälla personer


signatur

Infiltrate the walls that are caving in
It ain't a bad thing,This ain't reality

Medlem
Skrivet av Mptr:

...Jag visste inte att det fanns så snälla personer

Han är sjukt trevligt, ville stå för frakt och allt


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Fan vad surt om allt visar sig att vara en bluff.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Fan vad surt om allt visar sig att vara en bluff.

det är 60gb versionen, serie numret på konsolen och garantin är samma, hur kan detta gå fel ? Han vet nog inte den är så mycket värd helt enkelt, han vet den är bakotkompatibel. De var en innan honom dock som ville betala över 4 k, men ville ha den skickad som postförskott och han orkade inte fixa ett plusgiro hos posten eller vad de var. Han jobbar utomlands så han är borta från kl 6 på morgonen till 23.. så han har ingen användning för den nu.


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem
Skrivet av Tomzi:

hittade precis en tjej som säljer 60gb versionen med 2 handkontroller för 2000...

Skrivet av Tomzi:

Han är sjukt trevligt, ville stå för frakt och allt

Är det en shemale?


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

hahaha glömde säga de visst, hon mailade men ville jag skulle snacka med hennes sambo om jag var intresserad vilket jag då var ^^


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Jag har blivit blåst på en x360 en gång, av en tjej som visade sig vara en alkoholiserad kille från finland som kallade sig för katarina...

som tur var handlade det bara om 1600kr vilket jag hade fått, så det kändes inte lika mycket som ifall jag hade sparat till det.

Sen dess är jag lite nojjigare, brukar kolla upp mobilnummer med eniro och hitta.se för att få fram adress och namn och dylikt. sedan e det bara o köra crossreference... Tradera är annars ruskigt bra...

Medlem

ja precis, jag litar inte på någon av dessa "paypal, internetgirot" osv, för mångasoms blivit blåsta, kör helre och hämtar sakerna ser vad de och att de funkar, SEn tar jag ut pengar och betalar.


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Köpte du den?


signatur

Googla först , fråga sen

12
Skriv svar