Se lanseringsfilmen för Aliens vs Predator

Robot
Medlem
Se lanseringsfilmen för Aliens vs Predator

Med tanke på alla negativa recensioner jag läst så hoppas jag att Rebellion inte tappar lusten utan försöker igen med ett AvP4 någon gång i en nära framtid :/

Inaktiv

Tror inte det var smart av dom att tillgängligöra ett demo innan släpp.

Medlem

I alla fall inte det patetiska demot dom släppte

Medlem

Ååå vad jag vill haaa!!!

Inaktiv

Ångrar mig inte en sekund att jag köpte spelet! Fick det igår och spelet är otroligt kul! Speciellt multiplayern. Började tveka först när det suckiga demot kom ut, men det var inget att oroa sig över.!

Medlem

Fyfan, hämtade min Hunter Edition på PS3 idag... Det var den minsta töntigaste facehugger jag sett!
Snacka om att man känner sig lurad.
Fick massa lullull till BioShock 2 Special Edition för dryga 100-lappen mindre.

Nåja, nån ska väl få företagen att gå runt. :evil:


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av READON:

Ångrar mig inte en sekund att jag köpte spelet! Fick det igår och spelet är otroligt kul! Speciellt multiplayern. Började tveka först när det suckiga demot kom ut, men det var inget att oroa sig över.!

Håller med...måste spela mer nu... beroende framkallande...


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Såg att man kunde, i Steam-klienten, klicka på servers och filtrera på AVP. Men det kom inte upp några servrar...

Får väll använda in-game browsern.


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Tja, de är ju bra på att få spel att SE bra ut iallafall. Kanske till och med är bra, dock inte till PC.

Medlem

Haha, skönt att fienden kan DUCKA i SP, men inte jag!!!!


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Kanonbra SP campaign! (spelar Alien) - dock tycker jag det är lite synd att man måste vara minst 4 för infestation.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skrivet av Baxalasse:

Haha, skönt att fienden kan DUCKA i SP, men inte jag!!!!

Jaså redan märkt det? Ja men som Darkseed sade i en annan tråd "du vet väl att marines är stora steroidstinna gubbar som inte kan gå ner på knä". flopp
HAHA:down:


signatur
Medlem
Skrivet av Ankh:

Kanonbra SP campaign! (spelar Alien) - dock tycker jag det är lite synd att man måste vara minst 4 för infestation.

Håller med, har precis spelat igenom Marine, god stämning.

Sen att jag spenderat de senaste 20 minuterna med att försöka joina ett MP spel, ger inte många tummar upp!


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Baxalasse:

Haha, skönt att fienden kan DUCKA i SP, men inte jag!!!!

Jaså redan märkt det? Ja men som Darkseed sade i en annan tråd "du vet väl att marines är stora steroidstinna gubbar som inte kan gå ner på knä". flopp
HAHA:down:

Jag visste att man inte kunde det innan, menade mest på att, schyst att AI'n kan duka och ta skydd bakom saker, medan men själv får stå raklång som en idiot!


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem
Skrivet av Baxalasse:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Baxalasse:

Haha, skönt att fienden kan DUCKA i SP, men inte jag!!!!

Jaså redan märkt det? Ja men som Darkseed sade i en annan tråd "du vet väl att marines är stora steroidstinna gubbar som inte kan gå ner på knä". flopp
HAHA:down:

Jag visste att man inte kunde det innan, menade mest på att, schyst att AI'n kan duka och ta skydd bakom saker, medan men själv får stå raklång som en idiot!

Preds och aliens äter människor, bara naturligt att de också är skitbra på att duka.

Medlem

signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Skrivet av HataMoto_:
Skrivet av Baxalasse:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Baxalasse:

Haha, skönt att fienden kan DUCKA i SP, men inte jag!!!!

Jaså redan märkt det? Ja men som Darkseed sade i en annan tråd "du vet väl att marines är stora steroidstinna gubbar som inte kan gå ner på knä". flopp
HAHA:down:

Jag visste att man inte kunde det innan, menade mest på att, schyst att AI'n kan duka och ta skydd bakom saker, medan men själv får stå raklång som en idiot!

Preds och aliens äter människor, bara naturligt att de också är skitbra på att duka.

Ja men det ännu roligare är att andra Marines/androider kan ducka men inte du. lulz


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av HataMoto_:
Skrivet av Baxalasse:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Baxalasse:

Haha, skönt att fienden kan DUCKA i SP, men inte jag!!!!

Jaså redan märkt det? Ja men som Darkseed sade i en annan tråd "du vet väl att marines är stora steroidstinna gubbar som inte kan gå ner på knä". flopp
HAHA:down:

Jag visste att man inte kunde det innan, menade mest på att, schyst att AI'n kan duka och ta skydd bakom saker, medan men själv får stå raklång som en idiot!

Preds och aliens äter människor, bara naturligt att de också är skitbra på att duka.

Ja men det ännu roligare är att andra Marines/androider kan ducka men inte du. lulz

jaha, det var DUCKA vi diskuterade .. sorry

1
Skriv svar