Valve tillkännager Source Filmmaker

Robot
Valve tillkännager Source Filmmaker

Skapa dina egna filmer med samma verktyg som gänget bakom den nu färdiga Meet the-serien.

#nyhetstips, #valve


Medlem
Valve tillkännager Source Filmmaker

Detta är kind of a big deal...

Medlem

Fantastiskt. Först stöd för moddar och nu detta. Valve visar återigen att de är bäst.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

säger som tybalt, Valve ligger som vanligt i toppen och är sig trogna mot spelarna vilket vi starkt gillar. länge leve Valve!


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem

Skitcoolt, detta verktyg kommer verkligen hjälpa många som vill göra machinima!

Medlem
Medlem

Valve, one of the remaining true PC Gods! All hail Valve our saviour!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Valve är så sjukt snälla mot sina kunder! Först en editor för portal, och nu detta....

Medlem
Skrivet av Gagoff:

Valve är så sjukt snälla mot sina kunder! Först en editor för portal, och nu detta....

Ja, de gör ju i princip mer verktyg än spel nu för tiden.

Medlem

Detta måste jag ha Awesome!

Medlem

Det här skulle jag ju kunna använda i flera kurser på gymnasiet. Utmärkt! Hoppas det blir gratis och hyfsat enkelt att jobba med.

Medlem

Snacka om grymt! Snart kommer youtube bli en ännu roligare plats!

Fungerar verktyget till alla Valve spel eller är det bara till för TF2 i nuläget? (hann inte kolla på hela klippet)


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Gagoff:

Valve är så sjukt snälla mot sina kunder! Först en editor för portal, och nu detta....

Ja, de gör ju i princip mer verktyg än spel nu för tiden.

Visserligen... men de gör det bra och det är vad som räknas

Medlem

inte så konstigt att de pangar ut en massa verktyg då de har sedan hl1 gett oss pc spelare sjukt roliga spel//Moddar som sedan har växt till riktiga titlar som folk betalar för - Dvs i slutändan kan valve få ut spel andra ha gjort och få in pengar , Inte dumma dem inte : ) .


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Blir att använda


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ska vara grammatikpolisen här (även om min egen inte är superb) så sätter man aldrig ett komma före "och". Du är skadad av engelskan, men jag kommer på mig själv med att göra det ibland jag med. Men jag skriver inte för FZ.

Medlem

Hm, betan är visst begränsad (men gratis). Kommer slutversionen kosta pengar tro?

Medlem
Skrivet av Nomz:

Ska vara grammatikpolisen här (även om min egen inte är superb) så sätter man aldrig ett komma före "och". Du är skadad av engelskan, men jag kommer på mig själv med att göra det ibland jag med. Men jag skriver inte för FZ.

Finns utbildade svenska lärare som säger annat. Finns även utbildade svenska lärare som säger detsamma Who the fuck are you suppose to believe?

Medlem

Det är svårt att inte älska valve, fastän de kräver hutlöst betalt för sina spel ibland.


signatur

Metal is best served heavy.

1
Skriv svar