Fallout: New Vegas "hundratals timmar stort"

Robot
Medlem
Fallout: New Vegas "hundratals timmar stort"

Ja, bara det finns mer att göra än i Fallout 3.

Inaktiv

Åh, detta kommer bli awesome.

Inaktiv

Är det bara jag som längtar?

Inaktiv

Ser framemot detta, misstänker att det blir bättre än Fallout 3 då det är Obsidian som gör det.

Inaktiv
Medlem

Längtar som faaaaan! ;D ;D

Medlem

Lögner och överdrifter. Generiskt pangpang spel inväntas.

Medlem

Great!!! ;D gillade verkligen Fallout 3 och dess DLC paket (Y)


signatur

- "det är nu säkert att stänga av datorn"

Medlem

Så satans bra alla dessa teasers, dem säger,,,,,,,,ingenting!!!

Medlem
Skrivet av Slaxor:

Lögner och överdrifter. Generiskt pangpang spel inväntas.

Inget fel på att vara skeptisk iofs...men va fan, försök släppa din negativa inställning och se det som positivt tills motsatsen blir bevisad.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Detta kan bara bli bra. Låter man Obsidian köra sitt lilla race så blir det en bra slutprodukt.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

det va ju 100 timmar på fallout 3 så fyfan va nice om det e hundratalls nu. Kunde inte få nog av fallout 3

Medlem

Obsidian är fan grymma, enda CRPG-utvecklarn som håller riktigt hög kvalité än idag, ska bli kul att spela

Medlem

Fallout 3 är bra men kändes inte som ett Fallout enligt mig. Black Isle fallout är Fallout. Inget annat.

Men jag ser fram emot New Vegas ändå.

Medlem
Skrivet av blodChoklad:

det va ju 100 timmar på fallout 3 så fyfan va nice om det e hundratalls nu. Kunde inte få nog av fallout 3

Vad fasen gör du i Fallout 3 för att få ut 100 timmar?
Ett huvuduppdrag som tar omkring 4 timmar, några få sidouppdrag som drar ut tiden i ca 3 timmar, det bli ca 7-8 timmar totalt...

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Så satans bra alla dessa teasers, dem säger,,,,,,,,ingenting!!!

Därav namnet.. "TEASER" ! ...

Medlem

Denna teaser var ju ändå ganska informativ... Tydligen handlar spelet om en Helghast som stalkar stackars Wall-e..


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Låter skitbra

Någon som vet om det handlar om ett helt nytt Vegas eller om det är Las Vegas a la Apocalypse?


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av floke:

Denna teaser var ju ändå ganska informativ... Tydligen handlar spelet om en Helghast som stalkar stackars Wall-e..

:D:up:

Medlem

sweet. frågan är bara om man ska lira på pc eller 360.

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av blodChoklad:

det va ju 100 timmar på fallout 3 så fyfan va nice om det e hundratalls nu. Kunde inte få nog av fallout 3

Vad fasen gör du i Fallout 3 för att få ut 100 timmar?
Ett huvuduppdrag som tar omkring 4 timmar, några få sidouppdrag som drar ut tiden i ca 3 timmar, det bli ca 7-8 timmar totalt...

Vilket Fallout 3 spelade du? ._____.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

FORDON?! KOMMER DET NÅGRA FORDON? FORDON ALSO? KOMMER DOM I NEW VEGAS? FORDONEN!??!

Medlem

jag lirade 102 timmar ungefär. inräkat alla dlc. Hade absolut ingen brådska iofs, men 7-8 timmar är nog knappt möjligt.

Medlem

jag hoppas verkligen att man inte bara kommer att gå runt i den där jävla staden. i så fall kan jag lika gärna fortsätta spela saints row 2. det grymma med postapokalyptiska spel är ju att gå runt i "övergivna" byggnader och utforska.


signatur

Where are we runnin'?

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av blodChoklad:

det va ju 100 timmar på fallout 3 så fyfan va nice om det e hundratalls nu. Kunde inte få nog av fallout 3

Vad fasen gör du i Fallout 3 för att få ut 100 timmar?
Ett huvuduppdrag som tar omkring 4 timmar, några få sidouppdrag som drar ut tiden i ca 3 timmar, det bli ca 7-8 timmar totalt...

Märks att du njuter av att spela. Jag har nog minst 60h speltid i F3 och då har jag inte gjort allt än.

Medlem
Skrivet av xyanide:
Skrivet av Jozo:
Skrivet av blodChoklad:

det va ju 100 timmar på fallout 3 så fyfan va nice om det e hundratalls nu. Kunde inte få nog av fallout 3

Vad fasen gör du i Fallout 3 för att få ut 100 timmar?
Ett huvuduppdrag som tar omkring 4 timmar, några få sidouppdrag som drar ut tiden i ca 3 timmar, det bli ca 7-8 timmar totalt...

Märks att du njuter av att spela. Jag har nog minst 60h speltid i F3 och då har jag inte gjort allt än.

Jaha, vad gör du då? går runt och dödar supermutans i 40 timmar?

Nej, Fallout 3 var en besvikelse enligt mig vad det gäller innehåll...

Medlem

är det fps eller som dom klassiska fallout spelen?

Inaktiv

Se om de kan leva upp till sina ord sen då.

Självklart ska detta köpas till PC så det kan moddas för en utökad spelupplevelse eller en helt annorlunda spelupplevelse efter de 100timmarna är förbi

Citat:

Jaha, vad gör du då? går runt och dödar supermutans i 40 timmar?

Nej, Fallout 3 var en besvikelse enligt mig vad det gäller innehåll...

Det finns faktiskt mycket att utforska i fallout 3. Lätt 30h+ timmar spel tid. Men ja uppdrag var det alldeles för lite av.

Sen moddat fallout 3 ger ju en mycket av det som saknades i originalet.

Så om Vegas innehåller mod verktyg kommer vara väldigt intressant att veta

Medlem
Skrivet av Proximately:
Skrivet av Jozo:
Skrivet av blodChoklad:

det va ju 100 timmar på fallout 3 så fyfan va nice om det e hundratalls nu. Kunde inte få nog av fallout 3

Vad fasen gör du i Fallout 3 för att få ut 100 timmar?
Ett huvuduppdrag som tar omkring 4 timmar, några få sidouppdrag som drar ut tiden i ca 3 timmar, det bli ca 7-8 timmar totalt...

Vilket Fallout 3 spelade du? ._____.

Måste hålla med Proximately.

Men flera hundra timmar, skit nice om det är sant

12
Skriv svar