Söker professionell videoskapare (trailer skapare)

Inaktiv
Söker professionell videoskapare (trailer skapare)

Hej,

Jag och ett par gamla Engelska polare har bestämt oss för att dra upp en sjuk WoW Private Server (3.3.5 WOTLK) efter att vi alla har tagit en paus från spelandet då våran gamla server lades ner pågrund av ointressanta anledningar.

Nu har vi återvänt, och med ca 500 online varje dag på peak-tiden och över 5000 aktiva spelare på våran gamla server, så har vi bestämt oss för att börja om från början och bygga oss upp från scratch men vi hoppas att det kan bli lika stort igen.

Nu till min fråga, är det någon här som är allmänt intresserade och har ett brinnande intresse för att skapa videos, mer detaljerat en sjuk trailer för våran server? Gör den hur du vill, med epic långsam musik, eller med hjärtbultande dunkande, helt enkelt i din egen stil.

Vi har inte riktigt något att erbjuda för trailern förutom stora tack och att du kan skriva in ditt eget namn/youtube channel i credits om du vill göra det. Jag har däremot CS:GO, Dota 2 Beta key som du kan få som tack. Men detta var mest en random tråd för att kolla ifall det skulle kunna finnas något intresse hos någon av er som vill göra det gratis. Men som sagt, jag har CS:GO och Dota 2 beta key om det faller i erat intresse.

Tack på förhand!

PMa om du möjligtvis är intresserad!

Medlem

Att driva en piratserver för wow strider mot Blizzards EULA, och att diskutera saker som strider mot företags EULA's är även emot FZ:as regler såvitt jag vet...


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Pirat? det står Privat. Eller? jag spelar inte WoW, inte intresserad av spelet, eller Blizzard. Så jag vet inte hur reglerna är, får man inte skapa egna servrar för WoW??

Annars en liten fråga: Bidrar ni med materialet från era egna spelningar på servern, eller blir det till att själv fånga bilderna. Ty jag har inte Wow, har aldrig haft.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Det är definitivt inte tillåtet och det är inte så länge sedan någon stackare på andra sidan pölen hamnade att betala $88m i skadestånd efter att ha hostat privata wow servers.

Inaktiv

Nu frågar inte jag er lag-nissar om att rätta mig vad som är tillåtet eller inte. Jag söker en som är villig att göra en trailer, resten ska ni inte bry er om. Kontakta en mod och be dom låsa tråden/ge mitt account en varning eller vad dom vill, men lägg av med att basha min tråd med onödig fakta som jag redan vet om. Det finns mycket som inte är tillåtet i denna värld, inklusive att det finns tiotusenstals WoW privat servrar. Jag är mycket medveten om vad som kan hända men bryr mig helt enkelt inte. Jag skulle kunna tro att ni laddar ner på Thepiratebay eller tankafetast vilket strider lika mycket mot alla lagar. Så jag kan bara föreslå om att fokusera på era egna problem istället för mina.

TLDR = Sluta bry er om mina problem och sluta istället tanka filmer och spel på Piratebay och Tankafetast, det är minst lika olagligt.

-----
EDIT: Sedan är det ganska självklart att Blizzard stänger ner privatservern Scapegaming när den hade över 450k spelare. Tror inte dom tar upp min lilla server med 500 spelare i domstolen när det finns andra servers med över 50-100k spelare hehehe

Medlem

Då du blev medlem på FZ.se har du också accepterat våra regler. Bara för att du inte "bryr dig" så ger det dig inte rätt att göra det du nu håller på med. Ta ditt ansvar och läs igenom FZ's (och Blizzard's) regler.

Tråd låst.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar