Seven Kingdoms – Game of Thrones i mmo-form

Robot
Seven Kingdoms – Game of Thrones i mmo-form

Det massiva free-to-play-onlinerollspelet Game of Thrones: Seven Kingdoms är nu officiellt röjt.

#game-of-thrones-seven-kingdoms, #bigpoint, #artplant


Medlem
Seven Kingdoms – Game of Thrones i mmo-form

Bara jag som tycker unity kan va otroligt segt? och sen webbaserat, låter inte så roligt.

Medlem

vilka fler spel använder sig a unity?

sitter på mobilen så orkar inte googla.

Medlem

Bigpoint... Än så länge har alla deras spel varit P2W vilket gör att jag ogillar dem extremt mycket när det kommer till nya spel, de bygger upp murar framför spelens utveckling.

Medlem

Ååååååh! Ni ska alltid luras ni elakingar på FZ. Trodde ju det handlade om spelet Seven Kingdoms först. Nu ska jag gråta en stund...

Inaktiv
Skrivet av Kwagher:

Bara jag som tycker unity kan va otroligt segt? och sen webbaserat, låter inte så roligt.

Har du kollat Runescapes nya grafik som spelas över webläsaren? Liknar World of Warcraft när det släpptes.

Medlem

Hade nog föredragit en annan motor, tycker inte att unity känns som en AAA spelmotor. Sen hoppas jag inte stridssystemet är = WoW.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Kwagher:

Bara jag som tycker unity kan va otroligt segt? och sen webbaserat, låter inte så roligt.

Har du kollat Runescapes nya grafik som spelas över webläsaren? Liknar World of Warcraft när det släpptes.

Hört talas om Interstellar Marines? De har gjort ett jävligt fint jobb med den motorn!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Nej snälla... inte ett till GoT spel som kommer suga
Kan dom för i helvete inte göra ett AAA mmo med en satans klient?!
Fan tänker dom med egentligen.... /cut

Jag hoppas verkligen att det blir ett bra spel. Jag MÅSTE ha ett ordentligt game of thrones spel. Det senaste var en väldigt stor besvikelse, och strategi spelet har jag inte vågat prova för att det har sågats totalt... I shall now go and pray in the godswood!


signatur

rock n roll aint noise pollution

Medlem

Ett "fullfjädrat" spel skulle ha varit mycket mer spännande, men jag kommer nog att följa utvecklingen av det här ändå. Det kan ju trots allt bli okej!

Medlem

Jag hoppas dem kan fixa spelet till att bli riktigt coolt ! Jag hoppas också att det är mer combat som Skyrim, Witcher 2, M&B eller något sådant. Istället för typical WoW eller alla andra MMO's combat förutom Terra som också har bättre combat..

1
Skriv svar