Final Fantasy VII får nysläpp till pc – första trailern!

Medlem

Vad har förändrats sedan den gamla PC-versionen? För ett spel som är så fult som FF7 (let's be honest) kan det ju knappast kräva en sån där dator. Intressant också att de bara använde sig av förrenderade sekvenser i trailern.

Jag hoppas det åtminstone är högupplösta bakgrunder.


signatur

Skaffa QuakeWorld: http://nquake.com

Medlem
Skrivet av CarniFlex:

känns lite som asiaterna lärt sig av hollywood när det gäller remakes, iofs blir en hel del bättre men långt ifrån alla. Vore ju lite kul om dem kunde göra en pre-quel istället till ff7

Crisis Core..?


signatur

BKMN - Triple A Minus

Medlem

Bara chansen att detta eventuellt möjligtvis kanske är en liten tendens till att Square Enix vill känna av marknaden för att lägga ner pengar och tid på en upphottad version av FFVII gör att jag definitivt kommer inhandla.

Medlem
Skrivet av S.S. Viator:

Det här spelet förändrade bokstavligt talat mitt liv. Jag blev aldrig densamma efter att jag spelat det.

På gott eller ont?

Medlem
Skrivet av S.S. Viator:

Det här spelet förändrade bokstavligt talat mitt liv. Jag blev aldrig densamma efter att jag spelat det.

jag grät som ett barn när Aeris dog :(..

Medlem

Ett givet köp när det släpps! Speciellt då jag faktiskt inte har spelat igenom det tidigare - något som jag inte direkt är nöjd med.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Javas:

Character booster låter bra, jag gillar inte att grinda i Final Fantasy spel utan vill bara njuta av storyn.

Man behöver inte grinda i Final Fantasy VII om man inte vill. Då gör du något fel.

Vill minnas man blir tvungen att grinda i slutet när man plot-rushar. Och nej, vi är alla inte speed-runners som vet hur man klarar spelet "proffsigt och snyggt"

12
Skriv svar