Utse 2009 års bästa spel

Pansarknekt

Dragon Age helt klart. Även om OFP dragon rising var grymt som fan med.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Medlem

va inge Arma 2??? fan också, oh well får väll rösta på cod eller nåt annat då

Medlem

Typ bara Left 4 Dead 2 på den listan jag kört nån längre stund, så det får min röst. De är ju jäkligt kul.

Men tror Dragon Age vinner, verkar generellt sätt vara vassast

Call of Duty: MW2 kanske nej skämta bara skulle nog rösta på Empire: Total War trots att det inte riktigt är mitt typ av spel

Medlem

Dragon age...

AW8
Medlem

Jag tror att Batman får min röst. Eller Dragon Age. Hm...


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Batman fick min röst.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Galor är så galet överskattade.

Medlem

Uncharted 2 fick min röst. Njöt förhållandevis mer av det än Dragon Age (som ibland är ganska tråkigt).

Medlem

Vad gör MW2 med på listan egentligen?
Tycker helt klart Dragon age är bäst.

Medlem

Batman, det första bra batman-spelet på väldigt länge, riktigt udnerhållande och varierande (äslkar bossarna, speciellt scarecrow)

Medlem

Uncharted 2


signatur

Intel core2 Duo CPU - E6750 (2,66gh), MSI 8600 GTS (520mb), Geil DDR2 ultra [i](2x 1024mb), ASUS p5kpl, SB, SyncMaster T200

Inaktiv

Kommittén för inbördes beundran. Hur många indie spel är med?

Medlem

Dragon Age : Origins var ett av det bästa spelet jag har spelat i hela mitt liv så jag tkr det var det bästa spelet 2009 om inte någonsin


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem
Medlem

Uncharted 2, lätt.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Assassins Creed 2 hade nog varit mitt svar om det är lika bra som ettan.
Men eftersom det inte finns till PC, och jag inte vill spela på nått annat så får min röst gå till Dragon Age.

Inaktiv

Det blev en röst på Pricerunner då dom var dom enda som erbjöd en ruta för "inget av ovanstående".

Medlem

Det ända spelet utav dem som jag innehaver är Batman Arkham Asylum. Ett riktigt grymt spel.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

New Super mario bros Wii helt klart


signatur

FUBAR

Medlem

Dragon Age!

Var högst tveksam till spelet men fick till slut för mig att testa, och blev helt såld på det.


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
AW8
Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Batman, det första bra batman-spelet på väldigt länge, riktigt udnerhållande och varierande (äslkar bossarna, speciellt scarecrow)

Bossfighterna kunde jag varit utan, det jag älskade i spelet var utforskningen och stealth-momenten. De ägde.
Fast Scarecrow-bossarna var jävligt bra och riktigt överraskande. Scarecrow äger!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Uncharted 2 är en solklar röst av mig.

På hedersplatsen hamnar Batman och KZ2.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Dragon Age var så jävla kasst. Helt allvarligt, jag kan verkligen inte fatta att folk tycker att det tydligen är så himla bra. Det borde aldrig ha släppts.

Röstade inte på Uncharted 2 då jag inte spelat det. MW2 fick min röst.

Medlem
Skrivet av kabex:

Dragon Age var så jävla kasst. Helt allvarligt, jag kan verkligen inte fatta att folk tycker att det tydligen är så himla bra. Det borde aldrig ha släppts.

Röstade inte på Uncharted 2 då jag inte spelat det. MW2 fick min röst.

Jasså? Kanske många som röstar på Dragon age tycker desamma om MW2 om att det aldrig skulle ha släppts

Medlem

Jag skulle sagt Men of War som bästa spelet 2009.
Helt klart ett av de bättre RTS spelen som finns ute.

Men eftersom det är relativ okänt så förtjänar det tydligen inte att vara ens med i listan...

Medlem

New super mario bros wii ofc, bättre multiplayer har jag aldrig någonsin spelat

Medlem
Skrivet av V1per:

Själv tycker jag att det var ett av de tråkigaste spelen någonsin, och att det helt klart är det sämsta GTA spelet genom tiderna.

Repetetivt, fult, dåligt optimerat, tråkigt.... listan kan göras lång med saker som är skit med GTA 4

Hmm, låter inte som vi spelat samma spel faktiskt.

123
Skriv svar