Här är (kanske) Steams sommarrea

Robot
Här är (kanske) Steams sommarrea

Elva dagars rea på mängder av spel väntar. Åtminstone om den obekräftade listan visar sig stämma.

#valve


Medlem
Här är (kanske) Steams sommarrea

Nice, trevligt trevligt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Det kan vara värt att nämna att dessa endast är de indiespel / bundles som kommer finnas med under rean. "Vanliga" spel kommer även de säljas, dock är det ännu inte känt vilka och vilka dagar.

Medlem

hadde hoppats på en specialare på Endless Space, men antar att det är alldeles för nära dess vanliga release för det

Det är lite smått och gott för den som inte har det mesta redan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Om den där listan visar sig stämma så blir jag rätt besviken. Såg i princip inte en enda intressant titel som jag inte redan äger. Antingen har utgivarna blivit mer sparsmakade med vad de rear ut eller så är listan inkomplett.

Medlem

Älskar bilden

Medlem

Skräp eller sånt jag redan har. Bummer.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Om den där listan visar sig stämma så blir jag rätt besviken. Såg i princip inte en enda intressant titel som jag inte redan äger. Antingen har utgivarna blivit mer sparsmakade med vad de rear ut eller så är listan inkomplett.

Den är inkomplett. Den visar bara bundles, inte enskilda speltitilar. Det tillkommer.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Fattas ett flertal bundles i denna listan, dessa kan hittas på: http://cdr.thebronasium.com/cdr Som visar vad som läggs till i Steams register.

Medlem

Ah! Jag köpte just Anno 2070.. Nåväl

Medlem

Hoppas på Arma 2

inK
Medlem

Har inte spelat någonting på PC på bra lång tid nu. Serious Sam 3 till fint pris kan få mig intresserad.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Hm, jag har redan allt jag vill ha på den listan. :,(
Fast det är klart, jag är nyfiken på vad som ingår i Stardock-paketet och vilket pris de enskilda spelen har.
Nåväl, vi får se om denna lista stämmer.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Reddit stavas med 2 d,


signatur

I am a Psychonaut, a sailor of the soul.

Medlem

Kommer troligtvis vara bortrest under Steam-rean. FML

1
Skriv svar