Nya bilder från GTA V

Robot
Nya bilder från GTA V

Mitt i spelårets lågsäsong bjuds vi på två nya skärmdumpar. Så typiskt Rockstar.

#nyhetstips, #grand-theft-auto-v, #rockstar


Medlem
Nya bilder från GTA V

Sämsta bilderna ever!


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Fin grafik, får hoppas att man får lite bilder som visar lite mer av spelet

Medlem

ser väl ok ut, med tanke på hur stort gta4 var så var det inget fel på grafiken.

Medlem

"Ser okej ut" fan vad folk är kräsna, ser ju skitsnyggt ut med tanke på hur stora GTA-spelen är. Visst kunde det varit snyggare grafik, men att pressa grafiken så hårt lämpas mer för en korridor-shooter än ett sandbox spel.

Medlem

Jag älskade San Andreas, vad är då nästa steg för detta ser FANTASTISKT ut!

Inaktiv

Måste grafiken vara prio i ett GTA spel?

Är väl bättre om man har roligt, upplevelsen och allt runt omkring. Level systemet från San Andreas, känslan från Vice City och grafiken från IV. Kan ju bara sluta bra!

Medlem

släpp det nu lääääääääängtar

Medlem

Tycker det ser snyggt ut för att vara ett sandbox-spel. Sen får man ju inte glömma att det kommer gå att installera grafikmoddar som iCEnhancer m.m.

Medlem

många av bilderna var ju typ print screenade från trailern......
de ända nya var pool bilden och helikopter bilden

Medlem

Jag förstår inte den här ständiga grafikhetsen, det ser väl jättefint ut? Fan, jag tycker GTA 4 är snyggt fortfarande. Inget fel på grafiken? Tvärtom! Grafiken är helt OTROLIG! Min haka ligger praktiskt taget på marken när jag inser att man kommer kunna utforska flera kvadratkilometer som är så där fina! Härligt!

Medlem

Jag tycker det ser helt okej ut! snyggare än GTA IV och bara det är fortfarande snyggt med tanka på hur gammalt det är också ser fram emot det här spelet!

Medlem
Skrivet av Xepheros:

"Ser okej ut" fan vad folk är kräsna, ser ju skitsnyggt ut med tanke på hur stora GTA-spelen är. Visst kunde det varit snyggare grafik, men att pressa grafiken så hårt lämpas mer för en korridor-shooter än ett sandbox spel.

Skitsnyggt med xbox-standard kanske, kolla arma 2,3 på PC, där har vi snyggt för att vara storskaligt.

Medlem

Inte dom bästa bilderna men dom gör så man får en bättre inblick på hur bra grafik spelet kommer ha.


signatur

Mannen myten legenden

Medlem

Tycker det finns viktigare saker än grafiken, så som spelkänslan, utbudet och såna små saker som musiken på spelet , det kan göra mer än man tror medans man sitter i bilen och drar genom staden
Hoppas spelet har så som san andreas, att man även kan dra ut på landet, san andreas var ju lite mer som flera olika städer

Medlem
Skrivet av LeTigah:

många av bilderna var ju typ print screenade från trailern......
de ända nya var pool bilden och helikopter bilden

Det är ju bara två nya bilder enligt texten, så det är inte speciellt konstigt.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Måste grafiken vara prio i ett GTA spel?

Är väl bättre om man har roligt, upplevelsen och allt runt omkring. Level systemet från San Andreas, känslan från Vice City och grafiken från IV. Kan ju bara sluta bra!

Håller helt med dig om att det är en jäkla grafikhets. Ska allt handla om grafik. Spelen är väl snygga idag, eller vad kräver folk egentligen. Gnäll, för gnällandets skull? Upplevelsen kring GTA är ju det som lockar. Åka runt och göra vad man vill. Köpa hus och parkera sina bilar i garage. Vore roligt med mycket "att göra saker" som GTA SA innehöll, men till spelytan av Vice City som jag personligen tycker var det roligaste.

Off topic.
Jag är 29 år gammal och har spelat dator sen jag var 15. Då uppskattade vi spelen som kom och tyckte allt var häftigt i spelvärlden. Men nu blir man ju faktiskt riktigt less när man går in på FZ och ska läsa om ett spel. Det enda som finns i kommentarerna är ju bara en jäkla massa gnäll, och det spelar ju ingen roll vilket spel det än är. Visst alla har olika smaker. Men en vanlig kommentar är ju "jäkla skitspel" Jo, utveckla det lite mer istället för att bara skriva så. Finns ju ingen direkt mening att dra en kommentar alls. Jag kan tyckas låta gnällig nu, men FZ medlemmar tycker jag borde se över vad de skriver och lära sig uppskatta spelen mer. Eller har vi nu blivit alldeles för kräsna med dagens teknik? Finns ju liksom inget som stimulerar hjärnan längre verkar det som. Kraven känns alldeles för höga från vissa, andra är helnöjda. Men men, alla tycker vi olika. Dock tycker jag att det vore lite roligt om det stog något positivt om ett spel ni medlemmar skriver om.

MVH Andreas

Medlem
Skrivet av Rausner:
Skrivet av LeTigah:

många av bilderna var ju typ print screenade från trailern......
de ända nya var pool bilden och helikopter bilden

Det är ju bara två nya bilder enligt texten, så det är inte speciellt konstigt.

lol xD aa de e sant...

Medlem
Inaktiv

Ser ut exakt som vad jag förväntar mig av GTA5.

Kul att man redan kan kartan och känner igen sig i spelet direkt då man nötte San Andreas rätt möe . Slipper man yra runt som en vild höna


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

äntligen ser man mer än 100 meter framför sig ny motor?

Medlem

Tar hellre en väloptimerad sandbox upplevelse al'a Just Cause 2, som ändå ser helt ok ut.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Kul att man redan kan kartan och känner igen sig i spelet direkt då man nötte San Andreas rätt möe . Slipper man yra runt som en vild höna

Och du tror verkligen på att de tar kartan från San Andreas och polerar upp? Knappast troligt.
Ta exempelvis likheten mellan GTA III och GTA IV som ska vara samma stad, hur mycket är likt där?

Nä, du får nog förbereda dig på och yra runt som en vild höna igen.

Skrivet av Mytos:

Tar hellre en väloptimerad sandbox upplevelse al'a Just Cause 2, som ändå ser helt ok ut.

Testade JC2 för någon vecka sedan, men måste säga att jag har definitivt roligare när jag skapar kaos i GTA IV.

AW8
Medlem

Egentligen var ju inte bilderna något speciellt - men ändå kunde jag inte låta bli att bli upphetsad och återigen börja längta tills detta underbara spel släpps!

Det ser så vackert ut. Den här världen vill jag bara utforska sönder totalt!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Kul att man redan kan kartan och känner igen sig i spelet direkt då man nötte San Andreas rätt möe . Slipper man yra runt som en vild höna

så det kartan ser ut som san andreas?


signatur

Mannen myten legenden

Medlem

Förhoppningsvis ett GTA-spel där man med glädje handlöst kan plana runt och upptäcka nya saker även då man klarat av storyn.
GTA IV i all ära, men detta kan fylla hålet sedan friheten man upplevde i San Andreas.

Hoppas Rockstar levererar, men i denna serie har de ju inte misslyckats hittills!

Medlem

FAP FAP FAP FAP FAP!

Ish
Medlem
Skrivet av Xepheros:

"Ser okej ut" fan vad folk är kräsna, ser ju skitsnyggt ut med tanke på hur stora GTA-spelen är. Visst kunde det varit snyggare grafik, men att pressa grafiken så hårt lämpas mer för en korridor-shooter än ett sandbox spel.

Det ska ju funka på konsol också.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Boats 'N Hoes?

12
Skriv svar