Söker efter någon/några att lira The Secret World med!

Medlem
Söker efter någon/några att lira The Secret World med!

Tjenare! Det är så att jag införskaffade Secret World vid release men alla mina polare är väldigt skeptiska mot spelet och vägrar skaffa det så det slutade med att jag nu sitter själv och får lira igenom det. Så jag söker efter någon/några att lira med och snacka över skype! Jag själv är 18 så vill helst att du ska vara 17+ iaf! Jag är just nu vid delen efter Kingsmouth men jag har inget emot att göra om quests. Jag lirar på servern Cerberus och är Dual Pistol DPS

Om du är intresserad bara lämna en reply eller adda mig på steam med: Jojo606 eller skype: Doft-punk

Hade!

Medlem
Skrivet av Johan3043:

Tjenare! Det är så att jag införskaffade Secret World vid release men alla mina polare är väldigt skeptiska mot spelet och vägrar skaffa det så det slutade med att jag nu sitter själv och får lira igenom det. Så jag söker efter någon/några att lira med och snacka över skype! Jag själv är 18 så vill helst att du ska vara 17+ iaf! Jag är just nu vid delen efter Kingsmouth men jag har inget emot att göra om quests. Jag lirar på servern Cerberus och är Dual Pistol DPS :

Om du är intresserad bara lämna en reply eller adda mig på steam med: Jojo606 eller skype: Doft-punk

Hade!

Är spelet värt pengarna? lite sugen.


signatur

Mannen myten legenden

Medlem

Brinner man för hemliga konspirationer osv så är det riktigt bra spel! Visst det har några störnings moment som tex dåliga animationer osv men ser man över dom så är spelet riktigt bra! Och de har sagt att de ska uppdatera animationerna osv nu efter release så ^^

Medlem

haha okej^^


signatur

Mannen myten legenden

Medlem
Skrivet av Johan3043:

Tjenare! Det är så att jag införskaffade Secret World vid release men alla mina polare är väldigt skeptiska mot spelet och vägrar skaffa det så det slutade med att jag nu sitter själv och får lira igenom det. Så jag söker efter någon/några att lira med och snacka över skype! Jag själv är 18 så vill helst att du ska vara 17+ iaf! Jag är just nu vid delen efter Kingsmouth men jag har inget emot att göra om quests. Jag lirar på servern Cerberus och är Dual Pistol DPS

Om du är intresserad bara lämna en reply eller adda mig på steam med: Jojo606 eller skype: Doft-punk

Hade!

Spelet är underbart, och blir bara bättre ju längre man kommer.

Söker du fortfarande någon att spela med, är du välkommen till Friskyttarna. Vi har en aktiv Cabal med 20-25 medlemmar, liksom en mumble server att prata på.

Mer info hittar du på vår hemsida.

OBS, dock att hemsidan för tillfället ligger nere temporärt pga serveruppgradering.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

1
Skriv svar