Battlefield 4 bekräftat!

Medlem
Skrivet av Valpnos:

Episoderna borde snarare jämföras med BF3s map DLC och det verkar som om Valve förstod sitt misstag med episoder och slutade med dom.

Singleplayern i episoderna och BF3s singleplayer är ungefär lika långa. Plus att Valve inte lyckades hålla deadline pga att bra producerade spel tar lång tid att framställa. Folk som suttit i Garrys Mod och tror sig kunna kalla sig själva för level artists är ute o cyklar.

Dessutom applåderade folk redan efter EP1 när dom sa att dom _vill_ släppa 1 per år. Förstår inte varför folk gråter allvarligt talat o kallar företaget för whores. Ett spel per 3-4 år är inget ovanligt direkt.


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

Medlem

Precis, en battlefield 2 repris på RIKTIGT!!! och inget jävla konsoll fiasko för småbarn. har bara för mig att dom tog bort comander i nya battlefield för att dom ansåg att folk inte skulle gilla orättvisa, jantelagen ligger fan i spelet och svävar.


signatur

Du kan kissa utan att bajsa men inte bajsa utan att kissa

Medlem

Sååå....dom har tre DLC paket kvar och annonserar redan BF4...jahapp.

Jag gillade Dice en gång i tiden, jag t om avgudade dom. Det gör jag inte längre, tack så mycket EA


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ja, ja. kommer endå att njuta arslet av mig i Planetside 2. har inte haft så kul i många spel som jag hade i PS1, där kan man tala slagfält

Medlem

WW 2 och ett färdigt spel utan lvl och upplåsnings trams.
Men konsolerna uppgraderas inte i tid så det blir nog taskiga portningar ... igen. plus taskigt små kartor för cod spel.... suck.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Inaktiv

Call of Duty kör varje år, varannan Treyarch och IW.
Battlefield varvas vartannat år av Medal of honor.

Hade jag varit duktigare på Photoshop hade jag gjort en skämtaffisch på temat "Attack of the clones".

Medlem

Någonstans känns det fel när man hellre backar 5-6 år gamla spel än spelar det nya...
Så det är väl jag eller marknaden som är fel...


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av TIPP_X:

Och även fyran kommer att vara handikappad pga konsoler och en dålig portning till PC

Portningen var dålig till konsolerna också. Jag vet inte vilken platform som var lead egentligen.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Herregud, 400:- varannat år. Ja vilken mjölkning. Ett spel av den här storleken kostar inte mycket pengar om man ser till hur många hundratals timmar man lägger ner på det. Helst ska DICE pusha ut material gratis i 4+ år efter release, eller? Typiskt 80-talister.

Typiskt, det är ju sådana som du som ser till att EA kontona fylls på och spelen blir skit, du är en av EA`s mjölkkossor


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Och det ska köras på 360 och PS3
Men PC versionen kommer vara HUUUUUUUUUUUUUUUNDRA gånger bättre.

Ta er i röven DICE.

Medlem

Jag börjar undra vad det är för folk som köper PC/360/PS3-spel, verkar inte vara många på FZ i alla fall!

Medlem

Det som skulle rädda situationen nu är om Battlefield 4 vart ett PC-exklusivt släpp och ett riktigt battlefield-spel.

F-n hänger det inga vettiga männniskor på FZ längre?!, bara en massa j-vla gnäll käringar o pubisar. Inte en ända tråd utan en massa "attack gråt".. väx upp eller håll käften och köp inte spelet så är alla era problem lösta!!
Börjar bli jobbigt o läsa nuförtiden. Börja modderera FZ och ta bort skriv rättigheter på alla ledsna o sårade satar här inne som inte skrivit något vettig sedan dackefejden..

Ontpopic: BF4 bör bli next gen, ser framemot detta.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Sweet! Hoppas det blir lika bra eller bättre som BF3. Jag har sjukt kul varje gång jag sätter igång spelet. Troligen tar dom med det bästa från alla DLC's och gjuter det fint till 4'an.

PS. H-vete vad alla gnäller, småglin! BF3 är kul att spela, visst har det vissa let downs, men kom igen, vilka spel har inte det? BF3 är en komplett FPS upplevelse med sjukt dynamiska slagfält och stor valfrihet i hur man vill spela. Varför inte uppskatta spelet för vad det är istället för att klaga på vad det kunda ha varit?

Medlem

Jag längtar redan..... Kommer bli så glad när jag får mitt BF4 på release dagen och få beta testa spelet i flera månader innan dem patchar ut 1 utav 5 krash buggar.

Nej fyfan. Ser jag någon från DICE så kommer jag troligen försöka lägga en loska på dem för att dem lyckades grundluar mig på att lägga pengar på skiten dem kallar BF3.


signatur

Idono. That's me!

Cottonfield 4

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Valpnos:

Förhoppningsvis tar dom bort levlande och upplåsningar av vapen och gear.

Det är den enda anledningen till att dagens ungdomar lirar spel idag, så jag tvivlar på att dom kommer ta bort det.

Ja ju mer spelet lurar dom att tro att de gjort något otroligt bra ju mer vill folk spela det. Ta bort det och många kommer nog inte tycka det är lika roligt längre eftersom de inte spelar spelet i första hand för att det är roligt utan för att de vill klara av spelet och detta gör man tydligen genom att låsa upp allt som nu går att låsa upp. CoD´s framgångar har lett till att spel som jag tidigare gillade har blivit "förpestade" med spelmekanik som jag inte är ett större fan av (som oändlig spawn i Killzone 2). Och det är när sådant här sker som jag indirekt drabbas av spel som jag egentligen skiter i.

Medlem

MEN VAFAN. Just efter DLCn tar slut så kommer ett nytt? Blir fan inget köp för mig blir så jävla arg att dom inte kan ge riktigt post-game support längre.

Medlem
Skrivet av warh0g:

Konstigt, jag har för mig att EA köpte DICE. Detta faktum gör alla kommentarer om vad DICE gör överflödiga, det är EA som bestämme.

Tumme ner för sanningen hehe. Ja jävlar.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Herregud, 400:- varannat år. Ja vilken mjölkning. Ett spel av den här storleken kostar inte mycket pengar om man ser till hur många hundratals timmar man lägger ner på det. Helst ska DICE pusha ut material gratis i 4+ år efter release, eller? Typiskt 80-talister.

Inte attackera generation 80, i övrigt instämmer jag


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Ah men vafan! Ett par år till kan de väl åtminstone vänta.

Medlem

Älskar Battlefield serien, MEN för att jag ska köpa 4,an måste de göra något åt alla fuskare. Det måste Dice sätta som prio 1 att stoppa allt fusk. Betala 400-500:- för att inte kunna spela med alla fuskare som springer omkring.
Här nedan ser ni några exempel på fusk i Battlefield 3

Bone Aimbot
Vehicle Aimbot
Aim Assistance
Visibility Tracing
Autowall
No Spread
No Shake
Prediction
Trajectory Aim
Tactical Aim
Smart Targeting
Bulletdrop Correction
Auto Attack
Knife Hack
Super Bullets
One Shot Kill
Instant kill
Mega Kill
Rapidfire
Customizable Aim FOV
Customizable Aim Bone
Customizable Target Selection Method
Customizable Aim Key
Customizable Tactical Aim Key
Customizable Instantkill Key
Customizable Mega Kill Key
Customizable Rapidfire Key
Customizable Max Aim Distance
Player Name
Healthbars
Bounding Box
Aim Target Highlight
Sphere ESP
Customizable ESP Teams
Lasers
Enemy Warnings
Aim Warnings
Chams
2D Radar
2D Aim Target Info
Crosshair
Show FPS
Show Time
Enemy/Friend List

Skärp er Dice, ni ska inte tjäna en krona förrän ni fixat fusket.

Ish
Medlem

Alla whinar över BF4 - säljer likt förbannat som smör i solsken.
Ni hörde det här först.. Finns alltid en ny generation även om de som spelade trean inte köper det,


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Ish
Medlem
Skrivet av showerguy:

Vänta nu.. hur var det innan Battlefield 3 kom? Köp MoH och få tillgång till BF3 betan. Blev till slut beta för alla och dom fick 48 timmars försprång.

Nu gör dom samma sak med detta spel!

Håller med ovanstående om Battlefield 2. Varför inte förbättra grafiken i Battlefield 2 känslan, stora kartor, många fordon och commander och allt som hör till.

Inte en enda själ online som lirar BF3 på min friendlist och man tröttnar!

Origin kan också Dra åt *****!

BF3 Premium också!

Knappast Dice/EA's fel att du inte har någora vänner online.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Inaktiv
Skrivet av Ish:
Skrivet av showerguy:

Vänta nu.. hur var det innan Battlefield 3 kom? Köp MoH och få tillgång till BF3 betan. Blev till slut beta för alla och dom fick 48 timmars försprång.

Nu gör dom samma sak med detta spel!

Håller med ovanstående om Battlefield 2. Varför inte förbättra grafiken i Battlefield 2 känslan, stora kartor, många fordon och commander och allt som hör till.

Inte en enda själ online som lirar BF3 på min friendlist och man tröttnar!

Origin kan också Dra åt *****!

BF3 Premium också!

Knappast Dice/EA's fel att du inte har någora vänner online.

Vad är det för agg du har idag egentligen? Vaknat upp på fel sida? Vill du se min friendlist med bara IRLS eller? Trevlig torsdag på dig!

Ish
Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ish:
Skrivet av showerguy:

Vänta nu.. hur var det innan Battlefield 3 kom? Köp MoH och få tillgång till BF3 betan. Blev till slut beta för alla och dom fick 48 timmars försprång.

Nu gör dom samma sak med detta spel!

Håller med ovanstående om Battlefield 2. Varför inte förbättra grafiken i Battlefield 2 känslan, stora kartor, många fordon och commander och allt som hör till.

Inte en enda själ online som lirar BF3 på min friendlist och man tröttnar!

Origin kan också Dra åt *****!

BF3 Premium också!

Knappast Dice/EA's fel att du inte har någora vänner online.

Vad är det för agg du har idag egentligen? Vaknat upp på fel sida? Vill du se min friendlist med bara IRLS eller? Trevlig torsdag på dig!

Nej, men det lät som att det vara någon annans "fel" att du inte hade folk online.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Muuuuuuuuu
(pun intended).

Medlem

Bara de fixar sin nätkod/hit reg så får de fortsätta "mjölka"
Det är något alvarligt fel när man i närstrid hinner skjuta 20 skott, men när man blir ressad så är det bara 5 skott avfyrade


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv
Skrivet av TIPP_X:

Och även fyran kommer att vara handikappad pga konsoler och en dålig portning till PC

Hade jag varit religiös så hade jag bett till gud att nästa generations konsoller släpps hösten 2013 och att DICE helt enkelt skiter i Xbox 360 och PS3.

Medlem

Har faktiskt aldrig spelat nåt av BF liren men det verkar som de flesta här som är missnöjda över BF3.


signatur

Miner, don´t shoot!

Skriv svar