Pressa Path of Exile i helgen

Robot
Pressa Path of Exile i helgen

Utvecklarna vill ha din hjälp att ge servrarna vad de tål. Går allt bra väntar en öppen beta nästa månad.

#nyhetstips, #path-of-exile


Medlem
Pressa Path of Exile i helgen

Detta ska testas. Tack!

Medlem

Man kan donera ca 70:- och få spela hur mycket man vill,gjorde jag i alla fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Alltså denna Diabloklon verkar bli mer Diablo än Diablo III och blir dessutom gratis att spela. Detta skall definitivt testas och premieras om det är bra.

Medlem
Skrivet av North:

Alltså denna Diabloklon verkar bli mer Diablo än Diablo III och blir dessutom gratis att spela. Detta skall definitivt testas och premieras om det är bra.

Jag håller med, Path Of Exile är vad Diablo 3 (intill) borde ha varit. Behållt det som gjorde D2 legendariskt, expandera och innovera(?) på det.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Inaktiv

Hur kunde Diablo 3 missa så mycket?

Path Of Exile tillsammans med Torschlight 2 ser och verkar vara mycket roligare än D3.

Moderator | Testpilot

Redan spelat spelat och måste säga ni som blev besvikna på D3 borde ge det en titt


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Path of Exile är ganska tråkigt, körde det innan D3 var ute och var inte road alls. Klarade hela spelet genom att använda lightning arrow som archer.

Det som var nice var skill trädet samt endgame dungeons som dom ska lägga till.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

vänta bara till Linage eternal kommer ut torchlight II väntar jag på men när linage eternal kommer ut kommer tochlight II se ut som ett skämt. precis som diablo III gör gentemot torchlight II.

dock kommer torchlight II vara värt pengarna man la på spelet, till skillnad för diablo III redan förbeställt och vill ha torchlight II nuuuuuu!

Moderator | Testpilot
Skrivet av kill455:

Path of Exile är ganska tråkigt, körde det innan D3 var ute och var inte road alls. Klarade hela spelet genom att använda lightning arrow som archer.

Det som var nice var skill trädet samt endgame dungeons som dom ska lägga till.

Du körde igenom två akter på låg level (låter inte som du var intresserad av högre svårighetsgreader)


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Avstängd

Spelade detta spelet för ett tag sedan, var svin bra men hade inte lust att betala för beta just då och fick ingen beta key. Så ska bli gött att prova på det igen.

Medlem

Detta spelet verkar bli riktigt bra asså, vad jag sett av det så verkar detta vara det diablo 3 skulle ha varit :D!

Medlem

Blizzard misslyckades med diablo3 pgr, dem hade inte rätt folk som utvecklade det.

Blizzard north drog ju 2005, de går inte ta över projekt som skapas av proffs..

Medlem

Det här är den bästa Diablo-klonen sen Titan Quest, har inte spelat det tillräckligt för att ha en åsikt om det är bättre än TQ eller inte.

1
Skriv svar