Rykte: Silent Hill-utvecklarna tvingas lägga ner

Robot
Rykte: Silent Hill-utvecklarna tvingas lägga ner

Tjeckiska Silent Hill: Downpour-utvecklarna Vatra Games kan ha skrivit sin sista kodrad.

#silent-hill-downpour, #vatra-games


Medlem
Rykte: Silent Hill-utvecklarna tvingas lägga ner

Väldigt synd, men jag är ändå inte förvånad.
Silent Hill 2 kommer förevigt vara det bästa och läskigaste.

Inaktiv

Perfekt! Låt Silent Hill dö nu för fan! Det skulle ha avlidit redan efter 3:an! Och ja 2:an är utan tvekan det bästa.

Medlem

Trist. Känns som en väldigt svår bransch det där.

Downpour var inte världens bästa spel men det gav mig lite hopp ändå. Fast jag vill inte att Hulett och Shatsky ska få lov göra fler Silent Hill-spel, jag är väldigt är trött på jakt-scener och varken Downpour eller Shattered Memories är läskiga

2:an är ett väldigt bra spel, med en klyschig story (

en man som har förträngt sina minnen om sitt brott? Oj vad originellt... och tyvärr är det detta som alla nya Silent Hill-spel handlar om...

)som ändå blev väldigt bra utförd, men jag tycker varken det är bäst eller läskigast. Både 1:an och 3:an har gett mig fler mardrömmar än del 2.

Medlem

Btw, detta påverkar inte Silent Hill ett dugg, Konami kommer bara hitta ett gäng nya utvecklare, detta är typ fjärde spelutvecklar-studion som inte är Team Silent som fått göra ett Silent Hill-spel

Medlem

Vänta lite nu! Downpour har inte blivit patchat ännu, har ännu ganska irriterande fps problem, vilket är synd för jag tycker faktiskt om spelet. Ganska dåligt om de inte ens hinner fixa sitt spel före de försvinner


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem
Skrivet av crazycat690:

Vänta lite nu! Downpour har inte blivit patchat ännu, har ännu ganska irriterande fps problem, vilket är synd för jag tycker faktiskt om spelet. Ganska dåligt om de inte ens hinner fixa sitt spel före de försvinner

Det vore seriöst drygt. Jag tycker också om att springa och göra sidequests så det vore trevligt om de fick det fixat innan iaf

Medlem
Skrivet av xector:

Väldigt synd, men jag är ändå inte förvånad.
Silent Hill 2 kommer förevigt vara det bästa och läskigaste.

Nej, ettan.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar