Bloggbläddring

Medlem
Bloggbläddring

Hej hej

Jag kan inte påminna mig om detta har varit på tapeten förut, men hur bläddrar man bland alla bloggar?

Sedan så är det ju i princip samma bloggare i samtliga listor på sidan då det bara finns den där "Mest kommenterat/tummat/läst" och sedan så är "högfrekventa bloggar" vilket borde vara samma sak som den där "mest..."-boxen samt "fler inlägg" (vad nu det är exakt som skiljer sig från dom två ovannämnda) och sist men inte minst redaktionens bloggar.

/ C


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Undrar samma. Letade efter en viss person men det går inte hitta annat än att söka på namnet :/


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Jag minns att jag läst om detta förut och då har jag för mig att det inte fanns någon sådan funktion att bläddra runt bland alla bloggar.

Det finns ingen sådan funktion, tyvärr är det bara alla vi gamla tråkiga bloggare som syns hela tiden. Vi borde kanske ta en paus och låta andra komma fram, eller vad tycker ni?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Redaktör
Skrivet av walter_iego:

Det finns ingen sådan funktion, tyvärr är det bara alla vi gamla tråkiga bloggare som syns hela tiden. Vi borde kanske ta en paus och låta andra komma fram, eller vad tycker ni?

Nej för tusan, skriv på! Vi får sätta fart på kodarna när de kommer tillbaka från semestern. Jag skickar upp önskemålet till kodapeburen på våning fyra här på kontoret (igen).


signatur
Medlem

Vi här uppe i kodapeburen har ju en hel del på våra skrivbord (förutom bananer då).

Medlem
Skrivet av Fentron:

Vi här uppe i kodapeburen har ju en hel del på våra skrivbord (förutom bananer då).

Jo, jag tror nog de flesta förstår det och det var inte så att ni skall fixa det tills imorgon. Det räcker med att det är klart tills på lördag


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Deadline måndag, om det inte är fixat, får ni leta nytt jobb

Har alltid velat testa att skriva det, it felt good!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Tompa:
Skrivet av walter_iego:

Det finns ingen sådan funktion, tyvärr är det bara alla vi gamla tråkiga bloggare som syns hela tiden. Vi borde kanske ta en paus och låta andra komma fram, eller vad tycker ni?

Nej för tusan, skriv på! Vi får sätta fart på kodarna när de kommer tillbaka från semestern. Jag skickar upp önskemålet till kodapeburen på våning fyra här på kontoret (igen).

Yes sir, I will do thy bidding...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det firar vi med kaffe!

Medlem

Sorry för en bump, men det är relaterat:

Skulle man kunna få en länk till blogginlägget i kommentarstråden för detsamma?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skrivet av conthox:

Sorry för en bump, men det är relaterat:

Skulle man kunna få en länk till blogginlägget i kommentarstråden för detsamma?

Instämmer, det hade varit bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av conthox:

Sorry för en bump, men det är relaterat:

Skulle man kunna få en länk till blogginlägget i kommentarstråden för detsamma?

Om jag inte missuppfattat dig, så finns det redan. Den stora rubriken i forumstrådar är en länk till blogginlägg/nyheter eller vad det kan tänkas vara man kommenterar.

Medlem

Hmmm, ja jäklar. Det har du rätt i. Den har jag missat av någon anledning. Kanske för att den ser ut precis som alla andra rubriker i t ex forumet så jag trodde den bara ledde tillbaka till första sidan i kommentarstråden.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar