K: alt. Hyres - XBOX 360 Dataöverföringskabel

Medlem
K: alt. Hyres - XBOX 360 Dataöverföringskabel

Jag sitter för närvarande med en Premium och en nyinförskaffad Elite och vill föra över all data från 20 GB till 120 GB för att därefter kunna börja använda Eliten med HDMI som det var tänkt. Jag kontaktade Microsoft för att kunna beställa ett sk. "Data Migration Kit" kostnadsfritt, precis som man skall göra - detta var den 13 december - kabeln har fortfarande inte kommit och jag talade med MS idag 16/1 och de bekräftade att efterfrågan på dessa kablar var mycket större än de hade kunnat räkna med och att jag "inte skulle bli förvånad om det tog minst 1 månad till" innan kabeln kom.

Jag har därför tröttnat på väntan och vänder mig till Er, kära FZ Forumiter, och hoppas på att någon sitter på en dylik kabel och vill sälja alt. hyra ut den till mig under någon dag - det är allt jag behöver!

Pris: You name it...

Vänliga hälsningar,

Splattergnejs

Inaktiv

Har för mig att jag har läst någonstans att Data Migration Kit bara kan användas en gång. Rätta mig gärna om jag har fel.


signatur

War never changes.

Medlem

Har för mig att jag har läst någonstans att det är själva boxen som man bara kan utföra proceduren en gång på, medans kabeln man använder för ändamålet går att använda till en annan box som inte gjort det förut. Rätta mig gärna om jag har fel.

1
Skriv svar