PLANETSIDE 2-BETAN DRAR IGÅNG NÄSTA VECKA

Medlem

Förresten så är anledningen till att han skriver med versaler är för att han redan en 2-3 gånger tidigare på sitter twitterkonto uppgett att betan är tänkt att starta måndag eller tisdag.

Så det är ju inte som att det kommer från ingenstans och det här hade antagligen ni på FZ vetat om ni hade brytt er om att bevaka spelet det minsta.

Medlem

Jag kan varken erkänna eller förneka om jag varit med i betan sedan länge.

Medlem
Skrivet av Grimster:

Förresten så är anledningen till att han skriver med versaler är för att han redan en 2-3 gånger tidigare på sitter twitterkonto uppgett att betan är tänkt att starta måndag eller tisdag.

Så det är ju inte som att det kommer från ingenstans och det här hade antagligen ni på FZ vetat om ni hade brytt er om att bevaka spelet det minsta.

precis min tanke ... bara codfield och battlewarfarespel som får någon egentlig uppmärksamhet

Medlem
Skrivet av Quicken:

Jag kan varken erkänna eller förneka om jag varit med i betan sedan länge.

Låter rimligt eftersom Betan inte börjar förrän nästa vecka. Om du är med i en alpha eller ej är ju annan femma. Men kul för dig oavsett


signatur

/Landstream

Medlem
Medlem

Någon som vet att om man var med i betan som var nu i helgen (som jag upptäckte i söndags så den redan var slut) är man med i denna beta då också?

Medlem
Skrivet av koleny:

Någon som vet att om man var med i betan som var nu i helgen (som jag upptäckte i söndags så den redan var slut) är man med i denna beta då också?

Ja, har du fått inbjudan till testerna som pågår nu så är du även med i all fortsatt testning. Om du inte bryter mot NDA:n och blir utsparkad förstås


signatur

/Landstream

Medlem

Så surt att man inte fick en betanyckel.....

Medlem
Skrivet av totte1015:

Finns ingen ursäkt och använda caps på det sättet.
Fy.

Finns ingen ursäkt att använda 'och' när det skall vara 'att'.
Fy.

NAAAH!! Jag är ju bortrest och ska vara en vecka till

Medlem

Helt crazy


signatur

Meep!

Medlem

DET VAR PÅ TIDEN ATT BETAN SKULLE SLÄPPAS.

Never got old.

Medlem

Det här kommer att bli riktigt dåligt...


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Damn you Sony, damn you.

"
ERROR!

We have encountered a system error while processing your request.

Please try again later.

We apologize for the inconvenience."

När jag försöker byta det gamla lösenordet som jag glömt bort.

Inaktiv

kom ihåg mitt lösen men det måste enligt sony resetas.. sagt och gjort.. gör det men får ändå inte logga in. provar igen och det ska fortfarande resetas.. försöker men då säger de att man bara kan göra det en gång per 24 timmar.. så det går alltså inte att logga in öht för mig.. GG, hittar något annat spel istället då.


signatur

äldre än dig!

Medlem

FYFAN VAD OINTRESSANT!

Säg till när ni har nycklar till World of Warplanes istället

Medlem

PS2 få Bf3 att liknar en liten skit myra i jämförelse


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

tror det kan bli helt fantastiskt. lyckades mot all förmodan byta lösenordet på mitt konto från 2004 då jag spela PS 1 så det finns hopp för er som inte lyckas nu ;).. har tidigare erfarat att det faktiskt hjälper att ta hjälp av deras forum och tekniska support även om det tar lite mer tid.

Medlem

VERKAR RÄTT INTRESSANT, MEN ÄR INTE INTRESSERAD AV BETA. TROR JAG VÄNTAR TILLS RELEASE AV SPELET.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

OMG OMG OMG OMG PLANETSIDE2!!!!!!!1111


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Nyss köpt SSD som får mer eller mindre precid får plats med OS, GW2 och Planetside2 ^^


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Landstream:
Skrivet av Quicken:

Jag kan varken erkänna eller förneka om jag varit med i betan sedan länge.

Låter rimligt eftersom Betan inte börjar förrän nästa vecka. Om du är med i en alpha eller ej är ju annan femma. Men kul för dig oavsett

teknisk beta har redan startat, nästa steg blir "closed beta".

Medlem

Läste en hel del om första Planetside och vart rejält sugen men det blev aldrig av att jag körde det. PS 2 verkar kunna bli ett av de bättre F2P spelen och suget är nu ännu större för mig än för det första spelet. När det släppts alltså, Beta är nog inte min grej riktigt men jag är rejält avundsjuk på de som får delta.

Medlem

VANU SOVEREIGNTY!! Längtar till release!!

Medlem

blir ingen beta den här veckan...utan dom fortsätter med en "Technical Test" den här veckan oxå


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

blir ingen beta den här veckan...utan dom fortsätter med en "Technical Test" den här veckan oxå

Såg det Jag hatar hur lite info dem ger ut på officiella hemsidan.


signatur

Rwa?

Medlem

Spela lite bullet run under tiden


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

12
Skriv svar