Indierea på Steam

Robot
Indierea på Steam

Missade du de olika indiepaketen under den maffiga sommarrean? Räds icke, ty mitt-i-veckan-rean bjuder på vartenda ett. Du har tills imorgon eftermiddag på dig.

#transformers-war-for-cybertron


Indierea på Steam

Köp Transformers: Fall of Cybertron. Ett fantastiskt roligt spel fyllt med snabb metalkrängande action som får "Gears" att kännas stelt och ointressant.

Borde jag nämna att vi får spela på båda sidor i kriget, så om du föredrar eller önskar att klä dig i rollen som Starscream, eller Brawler eller till och med big boss megatron och sedan pröva optimus skor? så är din lycka gjord.

Edit: Ojdå! Här fanns det decepticons


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Köp Transformers: Fall of Cybertron. Ett fantastiskt roligt spel fyllt med snabb metalkrängande action som får "Gears" att kännas stelt och ointressant.

Borde jag nämna att vi får spela på båda sidor i kriget, så om du föredrar eller önskar att klä dig i rollen som Starscream, eller Brawler eller till och med big boss megatron och sedan pröva optimus skor? så är din lycka gjord.

Red: Ojdå! Här fanns det decepticons

Varför så mycket hat mot denna kommentar?

1
Skriv svar