Bytes: Grym PC+TFT skärm mot X360

Inaktiv
Bytes: Grym PC+TFT skärm mot X360

Bytes följande PC med TFT 17" skärm mot en X360 med kablar, diverse tillbehör och kontroller.

Allt ingår i PC:n som behövs:

ATi Radeon 1950GTS, 512MB
160GB 7200RPM hårddisk, IDE
PHILIPS silver TFT 17" skärm
1 GB DDR PC3400 (tror jag)
AMD Athlon +3700 64
DVD brännare
nVidia nForce 4 SLi edition, GRYMT mobo med inbyggt ljudkort

Kan slänga med en mus och tangentbord... självklart ingår skärm kablar, dator kablar och allt som krävs för att få igång datorn.

Kontakta mig via MSN eller email om Ni har frågor eller så:
agony-se@hotmail.com

Alla spel som har släppts går att spela på denna dator, kör Crysis på low/medium.
PC:n har knappt använts och då den använts så har jag spelat CoD 4, NWN2 och Civilization 4; max 20h... CPU:n och mobot har varit i en annan dator tidigare.

Kan diskutera vidare på MSN eller via telefon om ni så vill.
Har ni även Mass Effect till eran X360 så kan jag tänka mig att slänga in 500kr för spelet.

Tack!


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Om du kollar upp exakt vad för minnen det är, om det är pci-e mobo/gfx samt fixa en bild på skärmen kan jag vara mkt intresserad.

Inaktiv

OK, ska bli! Fixar bild och kollar upp vilket sorts minne det är... PCI-E är det på både mobot och gpun, självklart.

Bild kommer strax.

Och [edit] vad slänger du med förrutom själva konsollen? Dvs. vilka typer av kablar, antal kontrollers, spel osv.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

inga spel, de får du betala extra för. En kontroll, alla kablar som kmr med premium versionen + 20gb hdd såklart.

Inaktiv

Vad har du för spel då?


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

1
Skriv svar