Film – kreativa sätt att mörda i Dishonored

Robot
Film – kreativa sätt att mörda i Dishonored

En ny film visar olika smarta sätt att döda dina fiender på. Se den kreativa trailern här.

#dishonored, #arkane-studios


Medlem
Film – kreativa sätt att mörda i Dishonored

Verkar hyfsat, vet ju inte om själva gameplayet kommer skilja sig mycket ifrån videon, men i så fall känns det som om vissa sätt att mörda någon på enbart är tidskrävande och har en snabbare lösning. En annan sak jag tänkte på var hur irriterande ljudeffekterna i spelet lät, kanske inte dyker upp på samma sätt när man själv kör dock.

Medlem

Arkane <3

Se bara till att patcha skiten rejält är ni snälla!

Medlem

Wunderbaar!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

brukar inte vara så "coolt" när det visar sig att dessa är ett av fåtalet sätt och säkert sådant som "ska" användas.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Verkar kul men får en känsla av att singleplayer kommer vara väldigt skriptat och inga fria tyglar, dock vet jag inget om spelet.

Medlem

Ser väldigt intressant ut.

Medlem
Skrivet av Kuci:

Verkar kul men får en känsla av att singleplayer kommer vara väldigt skriptat och inga fria tyglar, dock vet jag inget om spelet.

Själv så får jag samma känsla som i de äldre Hitman-spelen. Dvs att man är relativt fri att klara av uppdraget så som man själv vill, men att det alltid kommer att finnas fasta mål man ska göra.

Inaktiv
Skrivet av wegwedgewkj:

n2012 comes, in order to thank everyone, characteristic, novel style, varieties, low price and good quality, and the low sale price. Thank everyone
==== ( http://zzb.bz/LNmmL ) =====

we accept PAYPAL/credit card payment and all the products are the FREE shipping .

——————-

Air jordan(1-24)shoes $33

UGG BOOT $50

Nike shox(R4,NZ,OZ,TL1,TL2,TL3) $33

Handbags(Coach lv fendi d&amp;g) $33

Tshirts (Polo ,ed hardy,lacoste) $16

Jean(True Religion,ed hardy,coogi) $30

Sunglasses(Oakey,coach,gucci,Armaini) $12

New era cap $9
,
Bikini (Ed hardy,polo) $18

FREE SHIPPING
==== ( http://zzb.bz/LNmmL ) =====

Dra ingen gillar dig!!!!

1
Skriv svar