Medlem
Brink plåtat

Hoppas detta tas emot bättre än vad QW gjorde.Gillade det skarpt och som fan av Splash kommer jag sponsra dem med mina hundralappar.

Medlem

Har diggat det här spelet från bild 1. Är sugen på en förhandsbokning, men jag ska nog hålla mig:)

Medlem

Ser helt klart intressant ut, gillar karikatyrstuket på gubbarna och deras "S.M.A.R.T." (Smooth Movement Across Random Terrain) rörelsesystem.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Såg ut som Source-motorn, och gubbarna rör sig lika fort som Dolph Lungren genom varmt smör...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Såg ut som Source-motorn, och gubbarna rör sig lika fort som Dolph Lungren genom varmt smör...

Det använder en modifierad version av id Tech4.
-inte så konstigt med tanke på att dom har gjort Wolfenstein:Enemy Territory och Enemy Territory: Quake Wars.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Faan va skön grafisk stil. Detta ska jag kolla in närmare. Iof så lär Bad Company 2 hålla 3 år framåt i multiplayer men men :>


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Tyckte vapnet gungade lite väl när han rörde sig, men annars så verkade det okej.
Får väl se vid release om det är något att ha eller inte.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

hoppas på att detta blir ett "nytt" wolfenstein: enemy territory, men det lär väl bli consoll trams som med quake wars alldeles för console anpassat helt enkelt... men det lär väl komma en pro mod som ETpro om inte annat orginal ET är ju ingen höjdare direkt


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av Ctrl:

Tyckte vapnet gungade lite väl när han rörde sig, men annars så verkade det okej.
Får väl se vid release om det är något att ha eller inte.

det är redan bekräftat av devs att gungandet är korrigerat

mer svensk brink info på http://www.chefenco.com/k/brink och engelsk på http://brinkish.eu

ang d övriga filmerna så spelar snubben med infinitive ammo, odödlig och diverse andra saker för att göra honom bättre. eftersom detta är ett demo som tog fram redan i somras (filmerna är alltså över ½år gamla) för att visas upp på diverse gaming-convents.

så spelet är i själva verket långt utvecklat bortom dessa filmer


signatur

dohfOs
GALENSKAP // Junk 52 Theatre // relaxed muppets

1
Skriv svar