Våldsamma vykortsvyer från Total War: Rome 2
De nya bilderna från Rome 2 visar prov på både detaljrikedom och haktappande vyer över stridsfältet.
#sega, #creative-assembly, #total-war-rome-ii
Om jag får vara lite kritisk, view distance är inte så speciell här, den döljs av rök och dyligt, Spelet ser jättebra ut men "sjukt snygga bilder" är det nog inte imo.
När arméer på 10 000 man springer omkring så kan det nog sparkas upp en del damm och annat. Samt all rök från bränder osv.
Must. Not. Fail.
Om jag får vara lite kritisk, view distance är inte så speciell här, den döljs av rök och dyligt, Spelet ser jättebra ut men "sjukt snygga bilder" är det nog inte imo.
Skall nog gå att zooma in kameran...
In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.
När arméer på 10 000 man springer omkring så kan det nog sparkas upp en del damm och annat. Samt all rök från bränder osv.
Just därför.. jag säger inte att spelet är fult, men det är ett litet trick av dem såklart, blir det svårt att se längre bort så kan du sätta mer pixlar på det man faktiskt ser.
Det här är ju också ett rts, ta vilket annat rts som helst och zooma in så blir det jättefult!