Se den långa Splinter Cell: Blacklist-uppvisningen

Skrivet av showerguy:

Saknar gamla splinter cell när man smög runt i mörkret, skön sönder lampor osv osv. Det var verkligen svårt!

Nu har det blivit Cod aktigt..

Tycker faktiskt att alla Splinter Cellspel (bortsett från Pandora Tomorrow, svårighetsgraden där var batshit insane) är skapligt lätta på svåraste svårighetsgraden.

Tycker för övrigt att det är väldigt synd att de bytte ut Michael Ironside och gjorde om det till ett Call of Assassin's Creed... Tänker dock köpa det ändå, då jag faktiskt tyckte att Conviction var ett riktigt bra spel, även om det knappt var Splinter Cell.


signatur

DEHUMANIZE YOURSELF AND FACE TO BLOODSHED

Medlem

Ubisoft har förstört en Franchise till *yay*

Medlem

Är det bara jag som reagerar på att Iranierna är "the bad guys" i alla spel nuförtiden... ?

Medlem
Skrivet av Sanazin:

Är det bara jag som reagerar på att Iranierna är "the bad guys" i alla spel nuförtiden... ?

It's the american way, det har ju varit ryssar, talibaner, nordkoreaner osv. Nu är det väl dags för lite iranier, det genererar väl så mycket good will att amerikanerna köper det enbart baserat på det faktum att den nuvarande ärkefienden går att slakta i mängder.

Det är därför man spelar insurgent i Project Reality...

Medlem

Jag håller också med helt hållet. Detta är inget Splintercell längre. Det sista vettiga (och riktigt grymt) var Chaos Theory.

Förstår inte varför alla jädra spelutvecklare tror att man måste förnya saker och att folk vill ha en cinematisk upplevelse. Gamla spel är bra av en anledning.

Slopa autosave, autohealth, autowin så kanske folk kommer ihåg era spel längre än den dagen då man laddar hem det, (ja helt rätt, ladda hem, dåliga spel köper man ej)

Hade gärna köpt en riktig, svår och utmanande uppföljare till SC:CT som kräver lite planerande och inget himla execute och unlocks hit och dit.

Medlem

Call of Splinter(s) (ass) Creed!

Medlem

Visst verkar det kul, det verkar förbannat kul... men.. Det känns verkligen inte som Splinter Cell...

Medlem
Skrivet av GurkaN021:

Ingen Michael Ironside inget Splinter Cell!

+1 internet

&

Skrivet av showerguy:

Nu har det blivit Cod aktigt..


signatur

"plz" - Worst kind of offense

Medlem
Skrivet av Woffen:

Visst verkar det kul, det verkar förbannat kul... men.. Det känns verkligen inte som Splinter Cell...

Det där verkar fan inte kul, quick-time-event härva. SplinterDrake...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Vilket tur att så fort man skjuter blir det slow-mo, så att cheferna på Ubi förstår hur bra spelet är.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Det svåra moraliska valet att döda 19 eller 20. Menar de att man är god om man inte dödar han man precis torterat, även om man sen dödar alla hans kollegor?

Medlem
Skrivet av matte89:

Ok. Så Sam har nu bytt röst, tappat 20år, adopterat taktik från modern krigföring och renässansens lönnmördare.

Om ni inte kommer ihåg, så i senaste Splintercell Conviction så var det en tillbaka blick till när Sam var i mellanöstern. Den storyn dom plockar upp kanske...(?)

EDIT: Skojja bara, såg nu att dom sa EFTER Conviction i videon

Medlem

Det hära spelet ser coolt ut, men det är inte Splinter Cell.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Om dom nu tappat Michael Ironside, vars röst är det som allra mest definierar Sam Fischer, då hade det väl blivit mycket mindre pajjigt om dom bara introducerat en ny huvudkaraktär? Ubisoft, ni tappar för varje nyhet som kommer....

Medlem
Skrivet av Skelögd:

....Och där stendog den här serien.

Nu är väl bara Rainbow Six som är kvar för Ubifail att förstöra?

Öh? Rainbow Six förstördes för länge sen. Raven Shield var det sista riktiga R6


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av simulacra:
Skrivet av Skelögd:

....Och där stendog den här serien.

Nu är väl bara Rainbow Six som är kvar för Ubifail att förstöra?

Öh? Rainbow Six förstördes för länge sen. Raven Shield var det sista riktiga R6

+1

Medlem

Håller med de flesta här. Ytterligare en titel ner i toaletten.
Som någon så underfundigt kommenterade: "insert generic action game here"... Huvudet på spiken! Önskade att det fanns en "insert good old gameplay here..." istället.
Jag konstaterar att jag köper nästan inga "nya" spel längre (med några få undantag) utan lirar med kompisar nästan uteslutande spel från mellan 2003-2005 :D.

Medlem

SC dog efter Chaos Theory.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

FML
Medlem
Skrivet av matte89:

Ok. Så Sam har nu bytt röst, tappat 20år, adopterat taktik från modern krigföring och renässansens lönnmördare.

Och trots de så fortsätter Blacklist efter Conviction!?!?!

FML
Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:

Om dom nu tappat Michael Ironside, vars röst är det som allra mest definierar Sam Fischer, då hade det väl blivit mycket mindre pajjigt om dom bara introducerat en ny huvudkaraktär? Ubisoft, ni tappar för varje nyhet som kommer....

Håller med, de borde bara ha gjort en ny karaktär, nåt i stil med Bourne Legacy gjort.
Blacklist gör att Max Payne 3 blir nästan en accepterad uppföljare till sin serie jämnfört mot det här.

Medlem

Wow, det såg ju seriöst kul ut!

Medlem

Även om jag är en fan av Splinter Cell av den gamla skolan så ser detta nya ut som ett kul action-spel :).

Medlem

diggade double agent och såg fram emot conviction väldigt mycket. men när det då införde execute-moves så försvann 90% av stealth-delen i spelet. hela spelet var uppbyggt på att man skulle göra en stealthkill för att aktivera execute och sen var det bara en stor firefight.
tyvärr ser detta likadant ut. har inget emot att execute finns med i spelet, valmöjligheter är bra. MEN, det ska gå att köra stealth och inte döda någon eller inte bli sedd


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

bättre att tagit SC nr 1 och fixat grafiken och ljudet till 360 / PS3

Hellre köpt det än denna SKITEN!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

I trailern så gör han ljud som bara den, Dödar folk och springer omkring när det är ett helt gäng som skjuter på honom, Behöver man inte vara smart när man spelar det här spelet?

Jag tycker att dom skulle gjort det här spelet lite mer som COMMANDOS där man måste tänka på vad man gör.. Ett misstag och du är körd för dom larmar och du blir troligen slaktad

Medlem

Ännu en spelserie down the drain...

Finns mindre och mindre grejer att se fram emot nu för tiden.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

12
Skriv svar