S: Nästan nytt PS3 inklusive ALLT extra godis.

Medlem
S: Nästan nytt PS3 inklusive ALLT extra godis.

Yes.

Säljer ett PS3, Två kontroller ( Orginal ), Spelen Motorstorm och Tony Hawk Project 8, Två HDMI kablar och en component kabel.

Kablaget är sådant som inte följer med i det "nya startpaketet" och inte heller spelet TH P8. All plast, embalage + garanti finns såklart kvar.

Säljer endast för att jag inte har tid med två konsoler och GH2 har jag till 360in.

Pris; Bud, men jag vill nog åtminstonde ha 4200, grejjerna är fortfarande som helt nya, knappt använda.

Finns i Norrköping eller skickas.

Inaktiv

Ey yo! Det där låter ju intressant^^

Lite frågor bara.. svenskköpt ,isåfall var?`Har du kvitton på prylarna?

Hur länge har du ägt det?

Hur funkar det med konton osv för online lir, det har jag verkligen ingen koll på men är det nåt som är bundet till konsolen eller kan man skapa nytt?

Medlem

Ja, sjävlklart finns kvitto osv. Köpt på Game i norrköping

Tre veckor har jag haft det, lite drygt, snart en månad. Online lir är gratis och du skapar det själv genom att registrera dig på hemsidan genom browsern / via din dator.

Inaktiv

Har du lust att ta detaljer o prylar på msn istället? lite smidigare än detta ju

Min adress är iaf : kung_linus@hotmail.com

Inaktiv

jo det kan bli för mycket att satsa på 2 konsoller,

det blir dyrt om man ska investera i kul grejer på 2 maskiner.

och dom som har alla 3 fattar jag ärligt talat inte.

Medlem

Handlar inte så mycket om det BBB, budgeten är inga problem så att säga, men eftersom jag får tillbaka min "mediamaskin" som jag trodde jag förlorat så kan jag lika gärna kränga ps3;an och skaffa ett riktigt vasst gfx ( lr 2? =P ) till nya datorn jag precis beställt.

Medlem

btw, addat dig linus.

Inaktiv
Skrivet av Nikie:

Handlar inte så mycket om det BBB, budgeten är inga problem så att säga, men eftersom jag får tillbaka min "mediamaskin" som jag trodde jag förlorat så kan jag lika gärna kränga ps3;an och skaffa ett riktigt vasst gfx ( lr 2? =P ) till nya datorn jag precis beställt.

jo det gör du rätt i.

är det en riktig monsterdator du beställt ?

Medlem

självklart (:

Medlem

Klart man har tid för både 360 och ps3 och pcn
Man är ju en spelnörd

Inaktiv
Skrivet av ZereCool:

Klart man har tid för både 360 och ps3 och pcn
Man är ju en spelnörd

du borde byta namn till ZeroCool då

Inaktiv
Medlem
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av ZereCool:

Klart man har tid för både 360 och ps3 och pcn
Man är ju en spelnörd

du borde byta namn till ZeroCool då

Haha, aldrig.
Är det inte därför man är på fz? för att man älskar spel i alla dess fomer?

Medlem
1
Skriv svar