26 minuter gameplay från DmC: Devil May Cry

Robot
26 minuter gameplay från DmC: Devil May Cry

Se Dante jonglera med fiender och uppvisa en drös olika attackförmågor.

#dmc-devil-may-cry-3, #ninja-theory


Medlem
26 minuter gameplay från DmC: Devil May Cry

Jag tror att det kommer att bli en riktigt bra nyversion av DMC

Medlem

Jag sympatiserar med alla de hardcore-fans som saknar den gamle Dante och klagar på Emo-Dante, men jag tänker inte låta det gå över ett bra spel.

Det ser faktiskt bra ut.

Medlem

Första gameplay videon jag sett av DMC med någon som faktiskt kan spela det här ordentligt!


signatur

Rawr

Medlem

Visst saknar man den gamla Dante, men han förblir ett bra minne. Betyder inte att en ny Dante blir dålig den heller. Anlednigen jag inte gillat denna "Emo-Dante" tidigare var för att jag inte vetat något om honom, han är ett UFO. Nu på sistone blir han allt mer intressant. Inte mer intressant än den gamla såklart, jag jämför dom inte, men gillar "Emo-Dantes" stil och personlighet/kroppsspråk.

Det är väl relativt likt den hederliga vithårige Dante men samtidigt ganska annorlunda. Det enda som saknas för att jag verkligen ska kunna fastna för honom nu är att han får en bra bakgrund och story. Är samtidigt nyfiken på hur Vergil är nu.

Medlem

Nej, jag brukar vara bra på att kompromissa men hade hellre sett en ny titel som inte byggde på en etablerad spelserie. Jag förstår det men accepterar det inte. Hoppas de som köper det blir nöjda dock, det lär ju bli några stycken också.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

D.K
Medlem

Titeln DMC: Devil may cry gör ont

1
Skriv svar