Nytt nivåsystem till Diablo 3 i version 1.0.4

Robot
Nytt nivåsystem till Diablo 3 i version 1.0.4

Efter att du nått nivå 60 börjar du öka i Paragon-nivå, vilket är ett nytt nivåsystem på 100 nivåer som ger mer attribut, guld och prylar.

#diablo-iii


Medlem
Nytt nivåsystem till Diablo 3 i version 1.0.4

Wow, känns väldigt positivt. Synd man slutat spela spelet redan. Är nog inget jag är beredd på att återvända för.

Medlem

väldigt bra, men dock för sent...

Medlem

Hmm, kanske testa, men det känns som det kommer för sent allting. Väntar nog på expansion.


signatur

Nämen!

Medlem

"För lite, för sent"

Detta är inget annat, än ett försök att locka folk ifrån GW2 som släpps nu till helgen (för förbetalande spelare). Jag levlade inte min karaktär 1-60, så att jag kan levla den ytterligare 1-100.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Ja. Det var väl på tiden...

Vill inte säga att de stal iden, men Kripparian talade på sin stream / utube channel redan efter 1 vecka om just ett sånt här system. Dock med roligare rewards, såsom möjligheten till flera companions samtidigt (Singleplayer) och kanske kosmetiska saker.

Inte passiva urtråkiga stats


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Ett spel man körde i två veckor för att sedan bara känna fruktansvärd avsmak för går inte att rädda med enstaka patcher. Spelade utvecklarna ÖHT Diablo 2. Dom kanske skulle göra det och se vad som gör det spelet så fängslande.

Jävla tur att jag inte beställde CE utan fick skräpet genom 1-årsprenumeration på WoW.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Inaktiv

*shrug*

Här är lite roliga nyheter om Torchlight II nya skillsystem:
http://forums.runicgames.com/viewtopic.php?f=30&t=32080

Medlem

Yaaay ännu en nyhetstråd som snabbt kommer fyllas upp med missnöje och kommentarer om hur "försent" det är.

Håll inte tillbaka nu grabbar, låt hatet flöda. Tryck på rejält den här gången!

Inaktiv
Skrivet av Cnopt:

Håll inte tillbaka nu grabbar, låt hatet flöda. Tryck på rejält den här gången!

Det är dags för AIK att trilla ner en division i år.

Medlem
Skrivet av Quelor:

Ja. Det var väl på tiden...

Vill inte säga att de stal iden, men Kripparian talade på sin stream / utube channel redan efter 1 vecka om just ett sånt här system. Dock med roligare rewards, såsom möjligheten till flera companions samtidigt (Singleplayer) och kanske kosmetiska saker.

Inte passiva urtråkiga stats

Det här är inte direkt ett system som man slänger ihop på en vecka

Medlem

Vad kommer detta att betyda för auktionshuset?

Medlem

N

Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Quelor:

Ja. Det var väl på tiden...

Vill inte säga att de stal iden, men Kripparian talade på sin stream / utube channel redan efter 1 vecka om just ett sånt här system. Dock med roligare rewards, såsom möjligheten till flera companions samtidigt (Singleplayer) och kanske kosmetiska saker.

Inte passiva urtråkiga stats

Det här är inte direkt ett system som man slänger ihop på en vecka

Nej, men dem (blizzard) borde ha kunnat säga eller frågat sig själva exempel ", okej, vad händer nu efter inferno och hardcore är avklarat?? vad ska vi trycka in som end game content. " Medans dem höll på med spelet och inte nu när folk har slutat/tappat suget ganska mycket.

Medlem
Skrivet av Räven:

Vad kommer detta att betyda för auktionshuset?

there is always a catch

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Cnopt:

Håll inte tillbaka nu grabbar, låt hatet flöda. Tryck på rejält den här gången!

Det är dags för AIK att trilla ner en division i år.

Det blir det inte tal om alls Räcker fint med Hammarby där!

Medlem
Skrivet av Kaiser_Johan:

väldigt bra, men dock för sent...

Hur kan det vara för sent? Allt i 1.0.4 är inget man kodar och testar över en natt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av Kaiser_Johan:

väldigt bra, men dock för sent...

Hur kan det vara för sent? Allt i 1.0.4 är inget man kodar och testar över en natt.

Nej men det är sånt som redan skulle vart på skivan.

Medlem

har kommit lite för sent =/

Medlem
Skrivet av kivi:
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av Kaiser_Johan:

väldigt bra, men dock för sent...

Hur kan det vara för sent? Allt i 1.0.4 är inget man kodar och testar över en natt.

Nej men det är sånt som redan skulle vart på skivan.

Fast på andra sidan visste ju inte Blizzard att spelet behövde detta system. Dom lär sig på sina misstag och (försöker) rätta till.

Medlem

Jay Wilson sitter och trycker tumme ner på er grabbar...

Medlem

Låter ju som en värdig sak för att återvända nu när dom fixat spelet till det som det borde varit från början! Men hoppas PvP kommer innan jul iaf, det ser jag fram emot!

phi
Medlem

På vilket sätt skulle paragon levels göra spelet roligare? Jag menar iom att vi kommer att få ökade core stats för varje paragon level så kommer vi alla sitta där med 100 lvls högre än mobsen. Skulle det vara roligt att springa runt och one shotta allt i slutänden, eller har jag missuppfattat något?

Medlem

Jag skulle inte säga att det är försent, men sent är det. Jag vill ju givetvis återvända till Diablo 3 och trivas där, men det kommer inte ske pga 1.04. Jag kommer vänta ytterligare ett bra antal patchar, om inte t.om ett expansionspaket(och kanske även patchar till det).

Men jag hoppas fortarande på Diablo 3. Men det är en mycket bra patch! Hoppas Blizzard lär sig, hoppas kan mog nog alltid åtminstone.

Medlem

Problemet är, i mina ögon, mycket att Blizzard North och teamet där som jobbade med D2 och D1 inte varit involverade i D3. D3 är skapat av ett annat, separat team, med helt andra ambitioner och tankar om hur Diabli-franchisen skulle utvecklas.

Jag har fortfarande förhoppningar för D3, men jag tror nog att jag först i expansionen kommer få upp lusten igen. Efter 200h med spelet känner jag mig nöjd. Ett bra spel, men inte alls det jag hoppades få ut av D3.

Medlem

Intressant Dock håller jag med phi 2 kommentarer upp, detta kmr leda till sjukt starka heroes som oneshottar mobs och springer igenom inferno som om det vore nightmare. Detta lär dock fixas med tiden då folk når de högre paragon levlarna, kanske en ny svårighetsgrad? lr så tråkigt som att mobsen blir lite starkare helt enkelt

Medlem
zeg
Medlem

D3 sålde tack vara Diablo och Diablo 2 succen som gett stora förhoppningar.
D3 förtjänar inte att heta Diablo.

Medlem
Skrivet av sheiks:

Intressant Dock håller jag med phi 2 kommentarer upp, detta kmr leda till sjukt starka heroes som oneshottar mobs och springer igenom inferno som om det vore nightmare. Detta lär dock fixas med tiden då folk når de högre paragon levlarna, kanske en ny svårighetsgrad? lr så tråkigt som att mobsen blir lite starkare helt enkelt

Ehm inte direkt. att komma till lvl 100 på Paragon krävs enligt detta schema en hel del

http://www.diablofans.com/news/1320-paragon-level-exp-chart/

och tänk på att du får i snitt 1-2 på varje stat per level.

This is a total of 10,454,400,000 exp from level 1 to 100.
That's ~8,167,500 Inferno Dust Imps.
That's ~6,534,000 Inferno Hulking Phase Beasts

Keep in mind these are just fun values based off the old Monster EXP values, and my have been updated.


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

Ehm inte direkt. att komma till lvl 100 på Paragon krävs enligt detta schema en hel del

http://www.diablofans.com/news/1320-paragon-level-exp-chart/

och tänk på att du får i snitt 1-2 på varje stat per level.

This is a total of 10,454,400,000 exp from level 1 to 100.
That's ~8,167,500 Inferno Dust Imps.
That's ~6,534,000 Inferno Hulking Phase Beasts

Keep in mind these are just fun values based off the old Monster EXP values, and my have been updated.

Oj haha men 1-2 i varje stat kan göra rätt mkt. Jag kommer ihåg när jag fastnade på kulle i hell, räckte med att levla 2 levels, ca 5-6 + i alla stats. Jag tycker fortfarande de ska fixa en dungeon som är extra svårt så folk har ett mål med att levla alla dessa 160 levlar

Medlem
Skrivet av Cnopt:

Yaaay ännu en nyhetstråd som snabbt kommer fyllas upp med missnöje och kommentarer om hur "försent" det är.

Håll inte tillbaka nu grabbar, låt hatet flöda. Tryck på rejält den här gången!

Känns som om alla blizzards spel har tappat kvalitet efter sammanslagningen med activision.

Tror inte det här kommer rädda spelet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

123
Skriv svar