Transformers: Fall of Cybertron på fläskig släpprulle

Robot
Transformers: Fall of Cybertron på fläskig släpprulle

Robotkrigaren släpps om tre dagar – är du redo?

#transformers-fall-of-cybertron


Medlem
Transformers: Fall of Cybertron på fläskig släpprulle

Ser lite kul ut, men grafiken är..... fan lever vi på 2007?

Medlem

Det första spelet var helt klart värdig att ha transformer namnet och jag tror knappast att uppföljaren blir sämre.

Medlem

Epic!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Riktigt läckert! Det här ska köras!

Medlem

Ååh, jag blir riktigt tårögd- mina hjältar från barndomen! Klart att jag måste hjälpa bumblebee och alla andra coola snälla robotar. Nu fattas det bara att det kommer ett He-Man spel. Då skulle jag vara nordens lyckligaste 31 åriga småbarnsförälder

Medlem

Kan man vara dinosaurien på bilden?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Ser ju absolut inte dåligt ut.

Medlem

satan vad fyrkantigt det är brukar inte klaga på grafik men for real? och tror faktist inte det har med grafiken utan dom som gjort modellerna/animationerna.

Medlem

Jag har aldrig tänkt på det innan men då Transformers är robotar så behöver de ju faktiskt inte bry sig om saker som god smak, färgval och design. Känns som att utvecklarna är spot-on på den biten.

Sen kan man ju ifrågasätta vad det har för värde att förvandla sig till en dinosaurie...

Medlem

Det är robotar och dom är inspirerade av hur dom såg ut i den tecknade serien där av den mer kantiga utseendet men det är fan snyggare än bays filmer där han slakta allt som hade transformers att göra. Sen att folk säger det ser ut som 2007 kan ju inte va negativt folk sitter ju och nöter CoD som ser sämre ut än detta

Medlem

Ännu ett spel där man lägger all vikt på effekter och där man ledsnar efter 2 timmar.
Nja inget för mig.

glhf

Medlem
Skrivet av papajoe:

Ännu ett spel där man lägger all vikt på effekter och där man ledsnar efter 2 timmar.
Nja inget för mig.

glhf

Effekterna är allt snygga i all ära, men jag skulle nog säga att de har lagt mer vikt på gameplayet än effekterna.

1
Skriv svar