Com hem-tanterna Judit & Judit blir spelfigurer

Robot
Com hem-tanterna Judit & Judit blir spelfigurer

Efter att ha parodierat internetfenomen tar sig Judit och Judit an spelbranschen.


Medlem
Com hem-tanterna Judit & Judit blir spelfigurer

Tog mig säkert halva reklamen att fatta att dom pratade svenska och inte spanska.........
Lovar att dom häller nått skumt i kaffeautomaten på jobbet

Medlem
Medlem

Jag älskar Com Hems reklamer

Medlem

Jag skulle gärna skriva hur dåliga Com-Hem är, fast eftersom detta är från en av deras linor - så skulle de bara stänga ner mig.

Edit: Tanterna är kul dock.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

nej nej nej nej nej nej

Medlem

Åh herre gud....


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

''Säg hej till tanten! = pPpPpPpPpPp'' Ueäääh!

Medlem

Har alltid tryckt bort "hädarna".


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Jahap. Då var det bara det som fattades i spel världen.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Nå, jo visst kan dom lyckas med nånting roligt med dom här tanterna men, den här går under gränsen där kräksjukan ligger.

Om en reklam ska kallas för bra så ska det vara originellt, typ som Jappmannen som knuffar ned bilar.

Medlem

Har avbrott hemma nu... Tur man har fri surf, det har aldrig krånglat.

Medlem

Detta kan vara det coolaste som någonsin har hänt sedan universum föddes..

Medlem

haha sitter själv på comhem's 100mbit's lina för 100kr i månaden och säger bara det att fort går det men pingen i spel ligger på typ 40-60 när dom låg på 10-20 med stadsnät via tele2 =/

Medlem

Jag tror nog det var den sämsta Com hem-reklamen jag sett på ett tag.

Medlem
Skrivet av norrby89:

haha sitter själv på comhem&#039;s 100mbit&#039;s lina för 100kr i månaden och säger bara det att fort går det men pingen i spel ligger på typ 40-60 när dom låg på 10-20 med stadsnät via tele2 =/

Håller med fullständigt! Trodde alltid förut att det var för att jag körde via Wi-Fi som jag hade lite högre ping än andra, men när jag uppgraderade till 100 Mbit/s blev jag tvungen att byta till sladd för att kunna utnyttja hastigheten. Pingen gick dock inte ner något

I övrigt har det visserligen varit stabilt, och hastigheten lever dom upp till, så jag är ändå väldigt nöjd.


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Deras reklamfilmer är bra, men inte deras tjänster, tyvärr.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Feta är vad dom är. Inget annat.
Hatar deras reklam, men desto mer hat, desto längre kommer man ihåg det, tyvärr.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Åh herre gud....

idd!


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Haft com hem förut, glad att jag inte har det längre, det krånglande fan hela tiden! Nu har jag bahnhof via statsnät, fungerar alldeles utmärkt, har 100/10 men får ut runt 120/12 så inga klagomål härifrån.

Medlem

Frågan är vad som gör spelupplevelsen bättre med 200mbit? Mig veterligen kräver inget spel denna hastighet.

Medlem

Fy fan! Sämsta jävla reklamen någonsin! Stänger fan av teven när Com Hems reklam visas på dumburken!

Com Hem är bannlyst för all evighet från min sida.

Medlem

Vad arg jag blir när dom marknadsför sig med "snabba stabila bredband" när jag har haft avbrott flera gånger i timmen sen i mars. Slipper betala räkning nu några månader men det är ju roligare om dom kan lösa problemet istället. Men skoj reklam i alla fall...

Medlem

Dom är ju down with dem Kidz.. som ICA/ÖB reklamer. *sigh


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Gillar deras reklamer annars men den här var riktigt jäkla kass....

Medlem

men blääää jag spyr när jag ser dom... pinsamt skit... *IGNORE*

Inaktiv

Fånig och intetsägande, precis som den förra.
Att härma internet-memes är en sak, att härma ett generiskt datorspel är en annan sak.

Inte kul. Inte charmigt. Inte fyndigt. Bajs helt enkelt.

Medlem

p12 får stryk av comhemtanterna?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Fy fan för reklam.

12
Skriv svar