Fantastiska vyer från GTA V

Robot
Fantastiska vyer från GTA V

Sugen på att semestra i Rockstars kommande? Veckans andra trio magiska bilder infinner sig i vårt mustiga arkiv.

#nyhetstips, #grand-theft-auto-5-2


Redaktör
Ponny
Fantastiska vyer från GTA V

*goosebumps*

Där vill jag bo!


signatur

En Bamseponny av folket

Fina miljöer! Fina bilder! Skaffas Dag-1!

Medlem

Ojoj, me gusta.

Medlem

Trevligt! Ser ut att bli en del landsbyggd också

Medlem

Jag tror det blir en blandning mellan GTA IV och San Andreas, episkt med andra ord.

Medlem

Helt otroligt!! Det kommer bli som en dröm när man startar igång det, o fatta kul man kommer ha när man stapplar runt över hela kartan o bara upptäcker allt!! O givetvis i multi med en polare så tar man varsin dirtbike o åker o kollar överallt *happymeme*

Medlem

GRYMT! Ser fram emot!

Medlem

Är det där in-game? <3

Medlem
Skrivet av luftman:

Är det där in-game? <3

Nej, det är out-game och saker som inte kommer vara med i spelet.
Skämt åsido, jag förstår din fråga men jag vet inte. Jag gissar på det, det ser väl ungefär ut som GTA IV fast kanske lite bättre?

Medlem

Nä fy helvete vad man längtar!! Det enda jag oroar mig för är om Rockstar kommer göra som vanligt och släppa det till pc flera månader efter konsoler ..

Medlem

*hatten av* - Finner inte fler ord än så.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Detta spel ser så perfekt ut!

Medlem

Okej, okej Rockstar! Inte mer nu! Jag ger mig! Jag förhandsbokar, ni får mina pengar, bara inget mer teasande!

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Okej, okej Rockstar! Inte mer nu! Jag ger mig! Jag förhandsbokar, ni får mina pengar, bara inget mer teasande!

Jag förstår att de vill ha fler på kroken, men mig har de redan. Så för tusan sluta teasa.

Medlem

Frågan är när det släpps! De kan väl inte visa sådana bilder om det ska släppas till våren nästa år?!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Det ser anständigt, delikat och förtjusande ut.

Medlem

dat landsbyggd

Medlem

Sweet jesus, mary and joseph! Min dator kommer att få krupp och självdö när det är dags för GTAV. Då har jag ändå HD6950x2 och i72600k

Medlem

Oj Oj Oj! Satt och stirrade på den där crossbilden ohälsosamt länge. Kul att de sparkat igång sin PR-satsning nu iaf.

Inte för att det behövdes dock....GE MIG!

Medlem

dirtbikes är ett måste! :D:D hoppas dom inte gjort dom så sega som i 4an bara

Medlem

Fallskärmar? FALLSKÄRMAR? JAA!

Medlem

Väntar olidligt !

Inaktiv

Helveteee!! Har väntat så länge! Ska ta och köra igenom fyran och DLC tilläggen igen innan GTA V släpps så man är lite varm i kläderna!

GTA IV + San Andreas + Känslan och musiken från Vice City = GOTY 2012 eller 2013!!

Medlem

Riktigt grymt! Jag vill ta en dirtbike och hoppa från bergen som i gamla San Andreas

Medlem

Jag hoppas nu att världen är stor, riktigt stor alltså

Medlem

Rockstar! take my money..

Medlem

Kommer nog att se tokfläskigt ut på PC. Längtar som bara den.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Känner adrenalinet pumpa som en kåt tjur med diabetes.

Medlem

De här gör de ju bara för att retas nu!

12
Skriv svar