Över en miljon Guild Wars 2-förbokningar

Medlem
Skrivet av Kerrai:

WvWvW är lite skräp, vilket jag hade trott.

Det är bara Door vs Door vs Door
där de 3 zergarna från de 3 olika realmsen springer till resp castle eller torn och plockar skiten om vartannat.

vanlig pvp och pve är dock tokskoj. Sjukt nöjd so far.. Men de kommer förmodligen få göra ändringar på WvWvW, eller jag hoppas de gör det.

Snarare ar det sa att folk maste lara sig att spela spelet. I borjan kommer det vara mycket zergs, for tja det ar sakrare for manniskor. Men det ar langt ifran effektivt alls. Det behovs kanske en 10 for ett torn, 15-20 for ett keep och skalande uppat beroende pa hur manga som forsvarar.
Nar folk lar sig att gruppera sig battre och distribuera resurserna som finns pa ett vettigt satt blir det intressantare.
Alternativt bor du ga med en WvW inriktad guild. Spelade mangder i en grupp under betorna och finns mycket att gora for sma grupper ocksa

Medlem

Kungen powergame:a tills max leveln på 3 dagar med 7 timmars sömn. Sigh man blir bara trött på "Jag ska nå max leveln på kortast tid som möjligt".

Såg en topp kommentar på guild wars att en person hade tagit max leveln på två gubbar redan och att när man når max leveln så känner man för att gå tillbaks till wow. Jag kan dock säga att jag tycker spelet inte är roligt överhuvudtaget och Tera Online är såååå mycket roligare!


signatur

"All that's left of proud Tristram, are ghosts and ashes."

Medlem

Med tanke på att spelet inte har någon månadskostnad så lär folk "slöspela" det då de inte har annat för sig så, inge problem med spelarna framöver skulle jag TRO.

Inaktiv
Skrivet av fixarjocke:

och att när man når max leveln så känner man för att gå tillbaks till wow.

GW2 är väldigt annorlunda på många punkter jämfört med WoW, så om man älskar WoW och körde GW2 i tron att det är som WoW fast bättre så blir det fel från början.

Det är bara att läsa på och kolla videos från folk som kört betan från slutet av mars så får man en bra uppfattning om hur spelet är och om det är något för en.

Medlem

Syns väl att väldigt få vet vad de talar om ang pve.

Döda igår skullsmasher, vi var ca 50 man, och vi hade "problem" att döda honom.

Det finns endgame bossar som kommer att kräva över 50 sträcket för att ta ner dem, då bossarna ej kommer att påverkas beroende av hur många som deltar i eventet.

Läs på lite innan ni sätter - i pve,n
Pve är inte alltid dungeons eller instanser. Pve kan mycket väl vara worldbosses, där fighterna är svårare än både icc eller black temple

Ni kommer att få eran pve, tro mig ^^ obs skull hänger i lvl 35 området för human, rec är ca lvl 40, hans aoe 2 shotar ^^)

Medlem

Ibland är det synd att man inte har råd med en dator... GW2 ser asballt ut!

Medlem
Skrivet av fixarjocke:

Kungen powergame:a tills max leveln på 3 dagar med 7 timmars sömn. Sigh man blir bara trött på "Jag ska nå max leveln på kortast tid som möjligt".

Såg en topp kommentar på guild wars att en person hade tagit max leveln på två gubbar redan och att när man når max leveln så känner man för att gå tillbaks till wow. Jag kan dock säga att jag tycker spelet inte är roligt överhuvudtaget och Tera Online är såååå mycket roligare!

Terra say whaaat? Det spelet som inte ens är en ÖPPEN och levande värld, fullt med osynliga vägggar, fightingen är bra resten är skandal.

12
Skriv svar